رسانه ها باید نقد منصفانه همراه با راهکار عملی مبتنی بر میدان ارائه کنند

سردار مسلمی با بیان اینکه قلم زدن در رسانه نباید به تخریب منجر شود بلکه باید راهکار عملی مبتنی بر میدان ارائه شود، گفت: نباید در تقویت جبهه انقلاب،‌سهم خواه باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،‌ سردار سیاوش مسلمی- فرمانده سپاه کربلا امروز(۱۵تیر) در نشست اعضای هیات اندیشه ورز بسیج رسانه استان با همراهی عبدالمهدی حق شناس، رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه کربلا ضمن گرامیداشت دهه امامت و ولایت با بیان اینکه در حوزه علوم شناختی و عملیات روانی باید مطلع و مقتدر باشیم، اظهار کرد:‌ رسانه نباید در صف دشمن باشد بلکه باید با بهره گیری از تکنیک های عملیات روانی برای رسانه های بیگانه خوراک دهی نکند.

 

 

وی با بیان اینکه نقد منصفانه ارزشمند است اما رسانه باید با اطلاع دقیق از عملکرد دولت و دولتمردان نقد داشته باشد، افزود: بیان ارائه راهکار و پیشنهاد برای توسعه و پیشرفت کشور یک ضرورت است.

 

 

سردار مسلمی با بیان اینکه قلم زدن در رسانه نباید به تخریب منجر شود بلکه باید راهکار عملی مبتنی بر میدان ارائه شود، گفت: رسانه های استان هر کدام نظریه پرداز هستند باید برای آموزش اصحاب خبر و رسانه استان پیشقدم شوند.

 

 

وی با بیان اینکه بسیاری از اتفاقات جامعه پشت پرده هایی دارد که باید مبتنی برقانون مصلح اندیشی شود، ادامه داد: به طور مثال در بحث ایجاد یک صنعت اگر جلوی آن قد علم شود و آن صنعت در استانی دیگر ایجاد شود آنگاه شهروندان و مسئولین و اصحاب رسانه آن استان سر و صدا خواهند داشت باید رسانه ها برای روشنگری در عرصه پیشرفت و آبادانی کشور ورود کنند.

 

 

سردار مسلمی با بیان اینکه در جبهه انقلاب رقابت مبتنی بر تخریب نباید مشاهده شود، گفت: نباید در راستای تقویت جبهه انقلاب،‌سهم خواه باشیم.

 

 

وی با بیان اینکه منویات رهبری درخصوص بسیج و اثر گذاری این شجره طیبه در توسعه و پیشرفت کشور باید بازخوانی و تبیین شود، افزود: بسیج در عرصه های مختلف خدمت رسان است که باید برای جامعه تبیین شود.

 

 

سردار مسلمی باتاکید براینکه اگر رسانه ها خود را با واقعیت های جامعه تطبیق دهند به درستی می توانند تحلیل گر و ارائه دهنده راهکار برای تقویت دولت باشند، گفت: در معرفی الگو ها باید اولویت سنجی شود.

 

 

وی با بیان اینکه دشمن کیفی و اثرگذار فعالیت می کند باید برای مقابله با جنگ رسانه ای دشمن به فکر و اندیشه مجهز باشیم، افزود: اصحاب خبر و رسانه باید روایت اول را در دستور کار داشته باشند.

 

 

سردار مسلمی با بیان اینکه رسانه ای باید صبور و دغدغه مند باشد اما سکوت نکند، گفت: براین باور معتقدم که دولت سیزدهم عملکرد قابل دفاعی دارد باید برای تقویت بیش از پیش دولت آیت الله رئیسی فرصت سوزی نشود.

کد خبر 1276063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha