مشغله زیاد هیئت رئیسه باعث عدم رسیدگی به برخی مسائل!

ابطحی، نماینده خمینی‌شهر درباره ارسال گزارش کمیسیون اصل90به هیئت رئیسه مجلس گفت:گزارش کمیسیون اصل90 به هیئت‌رییسه مجلس ارایه شد که متأسفانه هیئت‌رییسه تاکنون قرائت این گزارش در صحن علنی را به تعویق انداخته است.

محمدجواد ابطحی، نماینده خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی درباره گزارش کمیسیون اصل 90 از طرح شکایت تعدادی از نمایندگان از عملکرد هیئت‌رییسه در حین بررسی طرح وقف دانشگاه آزاد به خبرنگار شبستان گفت: پیش از تعطیلات هفته گذشته مجلس گزارش از عملکرد هیئت‌رییسه در حین بررسی طرح وقف دانشگاه آزاد از سوی کمیسیون اصل 90 آماده شد و به هیئت‌رییسه مجلس ارایه شد که متأسفانه هیئت‌رییسه تاکنون قرائت این گزارش در صحن علنی را به تعویق انداخته است.

وی با اشاره به ارسال این گزارش برای نمایندگان شکایت‌کننده از سوی کمیسیون اصل 90 اظهار کرد: رییس مجلس در جلسه صبح در پاسخ به تذکر هدایت‌خواه که خواستار سرانجام این گزارش شد اظهار بی‌اطلاعی کرد که ما نیز احتمال می‌دهیم هیئت‌رییسه برخی موارد را از جمله آنها نیز همین گزارش است به رییس مجلس منعکس نکرده است.

ابطحی بیان کرد: صرف نظر از اختلافاتی که با لاریجانی دارم گمان می‌برم که این گزارش از سوی هیئت‌رییسه به وی ارایه نشده است و وی واقعا بی‌اطلاع است.

وی همچنین با ابراز نگرانی از اینکه طرح قطع رابطه با انگلیس که به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ارایه شده است نیز با چنین سرنوشتی دچار شود، گفت: شاید مشغله کاری هیئت‌رییسه مجلس زیاد است و به دلیل کثرت اشتغالات آقایان نمی‌توانند بر روی مسایل وقت بگذارند.

پایان پیام/
 

کد خبر 12843

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha