تخلف هیات رئیسه مجلس در روند رسیدگی به طرح وقف دانشگاه آزاد

عضو کمیسیون اصل نود مجلس با اشاره به شکوائیه تعدادی ازنمایندگان مبنی بر تخلف هیات رئیسه در روند بررسی طرح وقف دانشگاه آزاد گفت:کمیسیون به این نتیجه رسید که درروند بررسی این طرح تخلف آئین نامه ای صورت گرفته است

غلامرضا اسداللهی، عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی درباره شکواییه تعدادی از نمایندگان برای رسیدگی به تخلفی که در روند رسیدگی به  طرح وقف  دانشگاه آزاد در صحن علنی مجلس صورت گرفت، به خبرنگار شبستان گفت: تعدادی از نمایندگان مجلس درخواستی را در قالب یک شکواییه به کمیسیون اصل 90 در رابطه با تخلف صورت گرفته در روند بررسی طرح وقف دانشگاه آزاد ارایه دادند.

وی با اشاره به بررسی این شکواییه در کمیسیون اظهار کرد: کمیسیون با کسب نظرات حقوقدان‌ها و چند نفر از کسانی که به مبانی حقوقی تسلط داشتند به این جمع‌بندی رسید که بعضی از موارد آیین‌نامه‌ در روند بررسی این طرح رعایت نشده است.

اسداللهی بیان کرد: با توجه به بحث‌های حقوقی صورت گرفته در کمیسیون جمع‌بندی نظر کارشناسان مستندا و مستدلا بر این شد که این تخلف صورت گرفته است و برخی از موارد آیین‌نامه رعایت نشده است.

وی ادامه داد: هیئت رییسه کمیسیون اصل 90 این گزارش را به هیئت رییسه مجلس ارایه داده است و قرار است این گزارش در صحن علنی مجلس برای اطلاع نمایندگان و عموم مردم قرائت شود.

این عضو کمیسیون اصل 90 تصریح کرد: اگر هیئت رییسه مجلس توضیحی در رابطه با این گزارش داشته باشند پس از قرائت آن در مجلس خواهند داد.

پایان پیام/
 

کد خبر 9552

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha