همایش «اخلاق متعالیه»، خرداد سال 1390 برگزار می شود

پانزدهمین همایش بزرگداشت ملاصدرا با عنوان "اخلاق متعالیه" با نگاهی به اخلاق و فلسفه اخلاق در حکمت متعالیه در راستای ترویج حکمت عملی و کاربردی و معرفی آن در جامعه به همت بنیاد حکمت اسلامی صدرا برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، بنیاد حکمت اسلامی صدرا به منظور نهادینه شدن حکمت در زندگی فردی و اجتماعی، پانزدهمین همایش از سلسله همایش های سالیانه خود را، در روز بزرگداشت حکیم ملاصدرا، به موضوع «اخلاق متعالیه» اختصاص داده است. محور اصلی این همایش بهره گیری از الگوی حکمت عملی متعالیه در جامعه امروزی ما است.


بنابر این گزارش، اساتید، محققان و علاقمندان می توانند مقالات خود را در یکی از محورهای "اخلاق فردی"، "اخلاق در خانواده"، "اخلاق اجتماعی و شهروندی"، "اخلاق سیاسی"، "اخلاق حرفه ای" و "مطالعه تطبیقی در اخلاق اسلامی غرب و شرق" به نشانی دبیرخانه همایش واقع در تهران، بزرگراه رسالت، روبروی مصلای بزرگ تهران، مجتمع امام خمینی (ره) ساختمان 12، بنیاد حکمت اسلامی صدرا ارسال کنند.


خلاصه مقالات ارسالی باید حداکثر 200 کلمه بر روی یک صفحه A4 و اصل مقالات حداقل 3000 و حداکثر 5000 کلمه باشد و علاوه بر ذکر کامل منابع در اصل مقالات، آثار باید ابتکاری و تحقیقی مولف بوده و از گزارش و توصیف صرف پرهیز شود.

 

بنابر این گزارش، کلیه چکیده مقالات باید تا 25 اسفند سال 1389 و اصل مقالات تا 31 فروردین سال 1390 به صورت تایپ شده در word 2000-2003-2007 به دفتر دبیرخانه ارسال شود.

 

شرکت کنندگان باید در آثار ارسالی اعم از چکیده و اصل مقالات، عنوان مقاله، ارائه کننده مقاله، پایه تحصیلات و محل اشتغال علمی و آدرس کامل پستی، تلفن تماس، پست الکترونیک و نمابر خود را ذکر کنند.

 

گفتنی است، همایش اخلاقیات متعالیه، اول خرداد سال 1390 برگزار می شود، علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88153231 تماس بگیرند.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 13148

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha