جشن بزرگ ریحانه النبی در اراک برگزار شد

جشن بزرگ ریحانه النبی به همت دانشگاه علوم پزشکی اراک با حضور خانواده های پرسنل دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، مجید رمضانی، قائم مقام وزیر بهداشت در استان و رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی اراک، در این جشن که شامگاه گذشته در مجتمع ستارگان اراک برگزار شد، گفت: کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی با تلاش در راستای جلب رضایت مراجعان، گام موثری در جهت تحقق اهداف والای انسانی برداشته اند.


وی ضمن تبریک به مناسبت ولادت با سعادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه(س) و رهبر کبیر انقلاب(قدس)، افزود: حضرت فاطمه (س) بزرگ بانویی بود که با الگو قرار دادن سیره ایشان می توانیم در مسیر صحیح قرار گیریم.


در ادامه این جشن سهیلا طاهری، مشاور امور بانوان رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک، گفت:در جامعه اسلامی زن بهترین جایگاه حقوقی  را داراست.


وی با بیان این که حضور بانوان و تلاش چشمگیر آنان در صحنه های نبرد حق علیه باطل درپیروزی انقلاب اسلامی همواره قابل تحسین است، افزود: حضور زنان هم پای مردان در عرصه های مختلف نتیجه الگوگیری از حضرت زهرا (س) بود.


مشاور امور بانوان دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی ادامه داد: زنان مسلمان ایران با الگوگیری از حضرت زهرا (س) با صلاح ایمان و تقوی و سپر حیا و عفاف در پیروی از منویات مقام عظمی ولایت گام های موثری در جهت کسب موفقیت های گوناگون برداشته اند.


گفتنی است، جشن بزرگ ریحانه النبی به همت دانشگاه علوم پزشکی و با حضور بانوان این دستگاه و خانواده ها، مشاوران بانوان در دستگاه های اجرایی و کارشناسان امور بانوان استانداری مرکزی در مجتمع ستارگان اراک برگزار شد.

 


پایان پیام/
 

کد خبر 132480

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha