همایش شعر ریحانه‌النبی در ساوه برگزار می‌شود

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه از برگزاری همایش شعر "ریحانه‌النبی" همزمان با ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) در این شهرستان خبر داد.

حسین محمودی‌فر، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه به خبرنگار خبرگزاری شبستان از اراک، اظهار داشت: همزمان با ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) برنامه‌های متعدد فرهنگی و هنری توسط این اداره به اجرا در خواهد آمد که یکی از مهمترین این برنامه‌ها برگزاری همایش عصر شعر با عنوان ریحانه‌النبی است که دوم اردیبهشت ماه به اجرا در خواهد آمد.


وی تصریح کرد: همچنین به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی نشست هنرمندان بسیجی با حضور مسئولان شهرستان برگزار و طی آن از برترین هنرمندان تجلیل به عمل خواهد آمد.


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوه از برگزاری مراسم تکریم و بزرگداشت دو نفر از مفاخر ساوه‌ای خبر داد و بیان کرد: بر اساس برنامه‌‌ریزی‌های صورت گرفته امسال مراسم تکریم و تجلیل از شخصیت مرحوم محمد قاضی و محمد خراطی دو نفر از شاعران ارزشمند این شهرستان برگزار خواهد شد.


به گفته وی همزمان با برگزاری این مراسم از کتاب منتشر شده در خصوص زندگی‌نامه این دو مفاخر نیز رونمایی خواهد شد.


محمودی‌فر عنوان کرد: برگزاری جشنواره تئاتر دفاع مقدس و همایش شعر عاشورایی به صورت منطقه‌ای، برگزاری همایش تجلیل از خادمان قرآن و میزبانی جشنواره استانی هنرهای تجسمی از دیگر برنامه‌های آتی این اداره به شمار می‌رود.


وی در ادامه از فعالیت 52 کانون فرهنگی و هنری در سطح مساجد شهری و روستایی خبر داد و گفت: افزایش تعداد کانون‌های فرهنگی و هنری از 52 کانون به 80 کانون از دیگر سیاست‌های این اداره در سال جاری به شمار می‌رود.


پایان پیام/

 

کد خبر 358773

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha