خودکفایی بیش از یک هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد استان مرکزی

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی گفت: در سال گذشته یک هزار و448 خانوار تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی به خودکفایی رسیدند.

مهندس محسن ولیئی، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی، به خبرنگار شبستان در اراک، گفت: این خانواده ها بعد از رسیدن به خودکفایی مطابق با ماده 39 قانون برنامه پنجم از حمایت این نهاد بصورت دریافت مستمری ماهیانه خارج شدند.


وی با بیان این که این خانواده ها از چرخه حمایتی این نهاد خارج شده اند، ادامه داد: ایجاد اشتغال و خودکفایی خانواده های تحت حمایت از اهداف امداد در سال های اخیر بوده است.


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی افزود: خانواده های مستعد و فرزندان تحت حمایت با پشتیبانی کمیته امداد امام خمینی (ره) و رسیدن به خودکفایی امکان ورود به عرصه کار و فعالیت را پیدا کرده و نه تنها خود بلکه می توانند زمینه را برای فعالیت و استقلال مالی دیگر افراد فراهم کنند.


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی در پایان گفت: منتخبان خانواده هایی که با حمایت این نهاد به خودکفایی رسیده اند در سال گذشته در جشن خودکفایی که با حضور رئیس جمهور محترم برگزار شد شرکت کردند.

 

 

پایان پیام/


 

 

کد خبر 132485

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha