حوزه علمیه کوثر در خاتم افتتاح شد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در سفر به شهرستان خاتم ضمن افتتاح حوزه علمیه خواهران کوثر، نسبت به تکمیل مسجد ولیعصر (عج) این شهرستان قول مساعد داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان یزد، آیت الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در سفر به خاتم مورد استقبال گرم مردم این شهرستان قرار گفت.


در مراسم استقبال از آیت الله ناصری خانواده شهدا، اصناف، دانشگاهیان، دانش آموزان ، مسئولان و اقشار مختلف مردم شرکت داشتند. 

 

دیدار امام جمعه یزد با خانواده شهدا 

آیت الله ناصری امام جمعه یزد در سفر به شهرستان خاتم از خانواده شهدا دارای دو فرزند شهید به نام های شهیدان دهقان ومحمدی دیدار و خیر ومغفرت آن خانواده را از خداوند منان خواستار شد.

آیت الله ناصری به همراه خانواده شهدا و مسئولان در گلزار شهدا شهرستان حاضر شدند و به مقام شامخ آنان با نثار فاتحه و شاخه گل ادای احترام کرد.
 


مسئولان همت بیشتری در خدمت به مردم داشته باشند 

 نشست شورای اداری شهرستان خاتم با حضور آیت الله ناصری در کانون آیت الله خاتمی هرات برگزارشد.

آیت الله ناصری، امام جمعه یزد در این نشست اظهارداشت: باید قدر این عزت و بزرگواری را که ارمغان اسلام و انقلاب و امام راحل (ره)به این ملت است را بدانیم و در جهت تعالی و تکامل این عظمت و عزت و اقتدار و صلابت درعرصه بین المللی وجهانی کوشا باشیم.

وی اظهارداشت: تلاش های مسئولان مورد تقدیر وستایش است اما بایدبرهمت وتلاش بیشتری درجهت خدمت به مردم داشته باشیم ومردم نیزقدردان و سپاسگزار نعمت های الهی خاصه نعمت عظیم ولایت فقیه که حاصل مجاهدت های امام راحل و ایثار و اخلاص خانوادههای معظم شهداست، باشند.
 

افتتاح حوزه علمیه خواهران کوثر
 

آیت الله ناصری، در مراسم افتتاح حوزه علیمه کوثر خواهران اظهار داشت: باید ترویج و تبلیغ دین و ارزش های دینی و الهی وجهه همت علما و مبلغان باشد و مردم نیز نسبت به ارزش ها و آرمان های اسلامی و انقلاب اهتمام جدی داشته باشند و فرزندان خود را با اسلام ناب آشنا کنند. 


بازدید از مسجد ولیعصر (عج)

آیت الله ناصری همچنین در این سفر از روند ساخت و ساز مسجد ولیعصر (عج) هادی آباد بازدید وجهت تکمیل این مسجد قول مساعدت داد.
 

امام جمعه یزد همچنین از حسینه ولیعصر(عج) محله هادی آباد بازدید و جهت تکمیل این حسینیه نیز قول مساعدت داد.
 

فرهنگ زکات در جامعه نهادینه شود  

 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در نشست ستاد احیا زکات مروست خاتم، گفت: فرهنگ زکات بایستی به عنوان یکی از فریضه های الهی در جامعه نهادینه شود.


وی نقش نهادهای مختلف جامعه مخصوصا آموزش و پرورش را در این امر با اهمییت توصیف کرد و افزود: این نهاد فرهنگی و آموزشی بایستی درخصوص ترویج این مهم از طریق دانش آموزان ومدارس تلاش کند. 

پایان پیام/

کد خبر 134228

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha