تاکید مسئول دبیرخانه مساجد استان مرکزی بر جذب جوانان به مسجد

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی بر جذب جوانان و نوجوانان به مساجد و تلاش مسئولان کانون ها برای این امر تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی، (3 خرداد) در جلسه عقد تفاهم نامه با کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان خنداب که در مسجد صاحب الزمان محله شهدای قلعه این شهرستان برگزار شد، ضمن تقدیر از فعالیت های کانون ها و حضور پر رنگ اعضای کانون های مساجد این شهرستان در برنامه های فرهنگی، بر فعالیت و تلاش مسئولان کانون ها در جذب جوانان به این پایگاه فرهنگی تاکید کرد.


وی افزود: فعالیت گسترده کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان خنداب راهی برای گسترش فرهنگ دینی در این شهرستان و تعالی و پیشرفت افراد آن در عرصه فرهنگی و دینی و همچنین حفظ ارزش ها می شود.


حجت الاسلام ذوالفقاری در بخش دیگری از سخنانش اظهار امیدواری کرد: در سال جاری بتوان با برگزاری برنامه های متنوع و آموزشی در راستای جذب جوانان به مساجد همتی مضاعف را بکار گیریم، زیرا این امر آینده درخشانی را برای ایران اسلامی رقم خواهد زد.

 

گفتنی است در این مراسم که با حضور مسئولان کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان خنداب برگزار شد، 24 کانون از 26 کانون این شهرستان با امضاء تفاهم نامه تعهد کردند که در طول سال به اجرای برنامه های فرهنگی در مساجد بپردازند.

 


پایان پیام/

کد خبر 135831

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha