گسترش فعالیت های بشر دوستانه راهی برای همدلی و همنوع دوستی است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: گسترش فعالیت های بشر دوستانه راهی برای همدلی و کمک به همنوعان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، مرتضی سلیمی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی (7 خرداد) در مراسم راه اندازی کانون بشر دوستانه اصلاح و تربیت هلال احمر استان مرکزی که در کانون اصلاح و تربیت این استان در اراک گفت: امید است با راه اندازی این کانون بتوانیم در راستای انجام هر چه بهتر امور تلاش کنیم.


وی با اشاره به اینکه سال گذشته، تفاهم نامه ای مابین جمعیت هلال احمر و اداره کل زندان های این استان برای گسترش فعالیت های مختلف امضا شد، افزود: کانون بشر دوستانه جمعیت هلال احمر در راستای همکاری و اجرای فعالیت های مختلف راه اندازی شده است.


سلیمی خاطر نشان کرد: این کانون بشر دوستانه در راستای همکاری و اجرای فعالیت های مختلف از جمله اقدامات امدادی راه اندازی شده است.


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرزی در بخش دیگری از سخنانش اضافه کرد: مربیان جمعیت هلال احمر این استان همه تلاش خود را برای ارایه آموزش های لازم به گروه هدف در این کانون به کار گیرند.

 

وی با اشاره به اینکه حمایت جمعیت هلال احمر از انسان ها خارج از هرگونه قومیت و نژاد است، ادامه داد: این نهاد تاکنون خدمات فراوانی را در داخل و برون مرزها در زمان های گوناگون ارائه کرده است.


در ادامه این مراسم عباسعلی عرب، مدیرکل زندان های استان مرکزی نیز گفت: کانون بشر دوستانه اصلاح و تربیت جوانان هلال احمر این استان در راستای گسترش فعالیت های فرهنگی، ورزشی، مذهبی، امدادی و بشر دوستانه ایجاد شده است.

 

وی با بیان اینکه گسترش اقدامات بشر دوستانه و فعالیت های فرهنگی نقش موثری در کاهش جرایم و آسیب های اجتماعی خواهد داشت و امید است با راه انداری این کانون، شاهد توفیقات و ارائه خدمات مطلوبی در این زمینه باشیم.


پایان پیام/

 

کد خبر 137072

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha