تعمیق باورهای دینی واخلاقی از اهداف برگزاری برنامه های اوقات فراغت است

خبرگزاری شبستان: مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: تعمیق باورهای دینی، اخلاقی و رفتاری از مهمترین اهداف این نهاددر راستای برگزاری برنامه های اوقات فراغت جوانان است.

مرتضی سلیمی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی با اشاره به آغاز طرح غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در جمعیت هلال احمر استان مرکزی، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: فصل تابستان ایام فراغت نسل جوان و نوجوان است که دستگاه های فرهنگی باید با برگزاری برنامه های مختلف در راستای غنی سازی اوقات فراغت جوانان تلاش کنند.


وی با اشاره به اینکه آشنایی جوانان با اهداف و برنامه های سازمان جوانان، جذب جوانان در برنامه های متنوع ازجمله اهداف برگزاری برنامه های اوقات فراغت در این نهاد است، ادامه داد: حفظ و انسجام نیروهای سازمان داده شده در کانون های سازمان، سالم سازی محیط جامعه از ناهنجاری های ناشی، باروری رشد و تعمیق باورهای دینی، اخلاقی و رفتاری در جوانان و نوجوانان از دیگر اهداف این طرح است.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی اوقات فراغت را یکی از مهمترین و بهترین مقاطع زمانی برای آموزش و کسب مهارت برای جوانان و نوجوانان دانست و بیان کرد: مسئولان فرهنگی و متولیان امر باید با استفاده بهینه از این زمان و همدلی و همکاری به برگزاری برنامه‌های مفید و کاربردی بپردازند.


سلیمی خاطر نشان کرد: حوزه جوانان به دلیل اهمیت آسیب پذیری این قشر در ارتباط با آسیب‌های اجتماعی، یکی از حوزه‌های مهمی است که باید توجه ویژه‌ای را به آن شود.


وی با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر میزبان جوانان در بخش های مختلف است، ادامه داد: غنی‌سازی اوقات فراغت به عنوان یکی از برنامه های مهم جوانان در طی سال است.

 

سلیمی بیان کرد: برنامه های آموزشی، فرهنگی و اجتماعی، بشر دوستانه و عام المنفعه و برنامه های مناسبتی و مذهبی، اردویی و تفریحی از مهمترین برنامه های این سازمان برای جوانان به ویژه در ایام تابستان است.


پایان پیام/

کد خبر 378264

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha