اجرای طرح «همای رحمت» در جمعیت هلال احمر استان مرکزی ‌

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی از اجرای طرح «همای رحمت» به همت این جمعیت همزمان با ماه ضیافت الهی خبر داد.

مرتضی سلیمی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی، در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک، با اعلام این خبر گفت: این طرح برای هفتمین سال متوالی در استان مرکزی همزمان با سراسر کشور در حال اجرا است.
 

وی با بیان این که طرح در چند مرحله اجرا می شود، افزود: در مرحله اول 900 سبد غذایی بین خانواده‌‌های نیازمند محروم توزیع می‌شود.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی با اشاره به اینکه ارزش سبدهای غذایی بین 500 تا 700 هزار ریال است، ادامه داد: در سال جاری ارزش مادی این بسته‌ها نسبت به سال گذشته 30 درصد رشد داشته است.


سلیمی همچنین از تامین این سبدهای غذای از سوی خیرین اشاره کرد و گفت: بسته‌های غذایی اعم از روغن، گوشت، برنج، حبوبات، پنیر و خرما در قالب طرح همای رحمت به درب منازل نیازمندان ارسال می‌شود.
 

وی با بیان اینکه این طرح طی ماه مبارک رمضان توسط اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر اجرا می‌شود، افزود: این طرح به همت جمعیت هلال احمر استان و خانه خیرین داوطلب در سطح استان در حال اجرا است.


سلیمی ترویج فرهنگ نوعدوستی و کمک به محرومان، جلب مشارکت‌ های خیرین، ترویج سیره علوی را از مهمترین اهداف اجرای این طرح عنوان کرد.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی در پایان تصریح کرد: در راستای تحقق اهداف این طرح، واحد داوطلبان و جوانان جمعیت هلال احمر شعب استان در ماه میهمانی الهی با تاسی از سنت حسنه امیر مؤمنان حضرت علی(ع) به اجرای طرح همای رحمت با همکاری خیرین و نیکوکاران به یاری نیازمندان و محرومان می‌ شتابند.


پایان پیام/

کد خبر 154820

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha