همکاری و تعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی و جهاد دانشگاهی

خبرگزاری شبستان: معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزی از امضاء تفاهم نامه همکاری بین جمعیت هلال احمر و جهاد دانشگاهی استان مرکزی خبر داد.

آرش اشتری، معاون امور جوانان جمیت هلال احمر استان مرکزی با اشاره به اهمیت ارتباط موثر بین دستگاه های فرهنگی متولی امور جوانان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت :در راستای ارتباط و تعامل میان بخشی به منظور استفاده بهینه از ظرفیت ها و امکانات موجود و بهره مندی متقابل از استعدادها و توانمندی جمعیت هلال احمر استان مرکزی و جهاد دانشگاهی تفاهم نامه همکاری امضا بین این دو نهاد به امضاء در آمده است.


وی با اشاره به اینکه این تفاهم نامه سبب تعامل و همکاری بین دو دستگاه می شود، ادامه داد: در این راستا می توان از امکانات ، فضاهای آموزشی و تجربیات یکدیگر در بخش های مختلف در پیشبرد اهداف بهره بگیریم .

 

اشتری محور های همکاری طرفین تفاهم نامه را تعامل و همکاری و مشارکت در برنامه ریزی و اجرای برنامه های فرهنگی، هنری و آموزشی ، تبادل تجربیات، دانش و اطلاعات و استفاده متقابل از امکانات، ظرفیت ها و توانمندی ها، ارائه و اجرای طرح و برنامه ریزی مشترک در زمینه های فرهنگی، هنری و آموزشی و برگزاری همایش ها، کارگاه ها و جشنواره های مشترک دانست.


معاون امور جوانان جمیت هلال احمر استان مرکزی اضافه کرد: در مرحله اول این تفاهم نامه کارگاه آموزشی خبرنگاری و خبرنویسی است که در تاریخ چهارشنبه 28 خرداد ماه سال جاری برای اعضا منتخب سازمان جوانان هلال احمر در اراک برگزار خواهد شد.

 

وی همچنین از برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد ویژه 270 نفر از اعضای کانون های دانشجویی و جوانان در استان مرکزی نیز خبر داد و گفت: به مناسبت هفته پیشگیری از اعتیاد این معاونت در نظر دارد برنامه های متنوعی برای آشنایی جوانان در خصوص پیشگیری از اعتیاد و مواد مخدربرگزار کند.


اشتری خاطر نشان کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی شامل نقاشی،مقاله نویسی، عکاسی و فعالیت های مرتبط با موضوع در کلیه کانون ها از دیگر برنامه های این هفته است.

پایان پیام/

کد خبر 377203

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha