اختصاص 5 میلیارد ریال برای راه‌ اندازی انبار امدادی محلات

مدیرعامل هلال احمر استان مرکزی از اختصاص 5 میلیارد ریال اعتبار به منظور راه‌ اندازی انبار امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان محلات خبر داد.

مرتضی سلیمی٬ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی٬ در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک٬ گفت: تامین انبار امدادی و تجهیز آن یکی از مهمترین زیر ساخت‌‌ های هلال احمر محلات بوده است.


وی ابراز امیدواری کرد: با اختصاص پنج میلیارد ریال اعتبار به منظور ساخت این انبار به زودی شاهد افتتاح و راه اندازی انبار امدادی این شهرستان باشیم.


مدیرعامل هلال احمر استان مرکزی همچنین به اختصاص 150 میلیون ریال اعتبار به پایگاه امداد جاده ای اشاره کرد و افزود: پایگاه امداد جاده‌ ای محلات نیز با مشکلات و کاستی‌های فراوانی روبرو است٬ که با مبلغ مذکور٬ این کاستی‌ها برطرف خواهد شد.


سلیمی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر استان مرکزی هم اکنون از نظر زیرساختی با کمبودی مواجه نیست، اظهار کرد: خوشبختانه امکانات زیر ساختی در اکثر شهرهای استان فراهم است.


وی با اشاره به اینکه هیچ یک از شهرهای استان کمبودی در زمینه امکانات و تجهیزات ندارد، ادامه داد: تقویت و ارتقای هر چه بهتر وضعیت کمی و کیفی هلال احمر شهرستان‌‌ها در دستور کار این جمعیت قرار دارد.


مدیر عامل هلال احمر استان مرکزی در پایان تصریح کرد: با توجه به در پیش بودن فصل سرما امدادگران هلال احمر امسال نیز همانند سال‌های گذشته در طرح امداد و نجات زمستانی حضور فعال دارند.


پایان پیام/
 

کد خبر 213398

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha