حضور یکصد عضو جوان هلال احمر استان مرکزی در طرح جهاد رمضان

خبرگزاری شبستان: معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزی از حضور یکصد عضو جوان جمعیت هلال احمر استان مرکزی در طرح جهاد رمضان خبر داد.

آرش اشتری، معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزی ضمن تبریک به مناسبت ماه مبارک رمضان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، از اجرای طرح جهاد رمضان در روستاهای محروم شعب استان توسط معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزی خبر داد.


وی با اشاره به اینکه طرح جهاد رمضان امسال، به صورت اجتماع محور با حضور قریب به یکصد نفر عضو جوان هلال احمر استان برگزار می شود، ادامه داد: در این طرح آموزش مهارت های امداد و کمک های اولیه، آموزش و انتقال مهارت های زندگی، حرفه ای و کارآفرینی ارایه می شود.


اشتری تقدیر از جوانان و دانش آموزان موفق و استعداد های برتر مناطق محروم و آسیب پذیر و ایمن سازی نقاط آسیب زا، خطر آفرین، عمران و مرمت اماکن و مراکز فرهنگی، بهداشتی و آموزشی را از دیگر برنامه های امدادی و بشردوستانه کاروان های نیکوکاری جوانان در روستاها و مناطق محروم دانست.


معاون امور جوانان هلال احمر استان مرکزی به مشارکت برادران روستائیان در کلیه طرح ها و برنامه های اجرائی به منظور تعادل و تبادل تجربه کاروان های موفق و موثر اشاره و بیان کرد: برگزاری کارگاه آشنایی با نحوه مستندسازی رویدادها و سوژه های موثر کاروان های نیکوکاری و ابتکارات اجتماع محور و اعتماد ساز از دیگر برنامه های پیش بینی شده در قالب کاروان های نیکوکاری است.


وی خاطر نشان کرد: ساکنان مناطق محروم و روستایی در 9 روستا از توابع شهرستان های اراک، دلیجان، خمین، تفرش، آشتیان، ساوه، غرق آباد، شازند و محلات از برنامه های این جمعیت در قالب کاروان های نیکوکاری بهره مند می شوند.

 

این مقام مسئول همچنین از برپایی سفره های آسمانی در این ماه با برکت خبر داد و گفت: هلال احمر استان مرکزی میزبان 150 سفره آسمانی در ماه مبارک رمضان است.


وی با اشاره به اینکه این طرح با حضور داوطلبان جمعیت هلال احمر و با همکاری خیرین انجام می شود، ادامه داد: طرح سفره های آسمان در مناطق کمتر برخوردار استان به منظور تکریم خانواده های نیازمند انجام می شود.
 

پایان پیام/

کد خبر 383646

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha