برپایی 5 خمیه نماز برای رفاه و آسایش در استان مرکزی

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی از برپایی 5 خیمه نماز برای رفاه و آسایش شهروندان در ایام نوروز خبر داد.

مرتضی سلیمی٬ مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی٬ در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک٬ با بیان این مطلب گفت: برای رفاه و آسایش شهروندان 5 خیمه نماز در مناطق مختلف استان برپا شده که یکهزار و 455 نفر به آنها مراجعه کردند.


وی با بیان اینکه 16 پایگاه راهنمایی ثابت و 4 پست سیار مسافران نوروزی در مبادی و خروجی شهرستان های استان مستقر شده است٬ افزود: بیش از 45 هزار نفر به این پایگاه های مراجعه کردند.


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی ادامه داد: 278 نفر از اعضای جوانان جمعیت هلال احمر این استان، راهنمایی مسافران نوروزی و دیگر خدمات مورد نیاز را بر عهده دارند.


سلیمی اظهار کرد: یک هزار و 248 نفر نیز برای ارزیابی تست فشارخون و قند به پایگاه های سلامت مستقر این جمعیت مراجعه کردند.


وی اضافه کرد: در طول ایام تعطیلات نوروزی چادرهای فضای دوستدار کودک مستقر شده که 616 کودک در این مدت به آنها مراجعه و از خدمات ارائه شده استفاده کردند.


سلیمی با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر استان مرکزی نیز 18 پایگاه ثابت، سیار و موقت برای ارائه خدمات به مصدومان احتمالی را در مناطق مختلف استان مستقر کرده است، افزود: 18 دستگاه آمبولانس، 7 دستگاه خودروی کمک دار پشتیبانی کننده و یک فروند بالگرد در مواقع اضطراری از نهم به مدت یک هفته به سانحه دیدگان احتمالی امداد رسانی می کنند.


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی تصریح کرد: تا کنون امدادگران جمعیت هلال احمر استان مرکزی به 167نفر از سانحه دیدگان ناشی از تصادفات امداد رسانی کردند.


پایان پیام/

کد خبر 239870

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha