اعزام تیم عملیاتی و امدادی از استان مرکزی به مناطق زلزله زده بوشهر

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: تیم های عملیاتی و امدادی به مناطق زلزله زده بوشهر آماده هستند.

مرتضی سلیمی٬ مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک ضمن اعلام همدردی با هموطنان بوشهری گفت: یک تیم عملیاتی 30 نفره متشکل از امدادگران داوطلب به صورت آماده باش هستند تا در صورت نیاز به مناطق زلزله زده بوشهر اعزام شوند.


وی از ارسال اقلام امدادی به مناطق زلزله زده نیز خبر داد و افزود: جمعیت هلال احمر استان مرکزی برای کمک به زلزله زدگان بوشهر 1000 تخته پتو،1000 تخته موکت و 500 ست ظروف در حال ارسال به استان بوشهر است.


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی اضافه کرد: این وسایل توسط یک دستگاه تریلر و یک دستگاه کامیون توسط جمعیت هلال احمر استان مرکزی امروز به منطقه ارسال خواهد شد.


سلیمی در ادامه گفت: در پی وقوع زمین لرزه عصر سه شنبه در استان بوشهر که موجب از دست رفتن و آسیب دیدن تعدادی از مردم عزیز این استان شد و در راستای کمک رسانی به مردم زلزله زده بوشهر و نظر به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر نقش درخشان مردم عزیز ایران در کاستن از رنج مصیبت دیدگان، شماره حساب 99999 جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران نزد بانک‌های ملت، ملی و مسکن در سراسر کشور جهت دریافت کمک های نقدی هموطنان نوعدوست ایران اعلام می شود.


پایان پیام/
 

کد خبر 242679

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha