اجرای طرح ˝همای رحمت˝ در استان مرکزی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: اجرای طرح ˝همای رحمت˝ در راستای حمایت از اقشار محروم جامعه صورت می گیرد.

مرتضی سلیمی در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک، با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، گفت: ماه مبارک رمضان، ماه پرخیر و برکتی است و انجام اعمال خیر به خصوص دستگیری از مستمندان در این ماه بسیار سفارش شده است.


وی ابراز کرد: جمعیت هلال احمر استان مرکزی همچون سال های گذشته به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان نسبت به اجرای برنامه هایی در این ماه اقدام می کند.

 

سلیمی اظهار داشت: جمعیت هلال احمر استان مرکزی امسال برای ششمین سال متوالی و همزمان با سراسر کشور در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان نسبت به اجرای طرح "همای رحمت" در این استان اقدام کرده است.

 

وی با اشاره به آغاز فراخوان طرح "همای رحمت" ادامه داد: فراخوان این طرح در استان آغاز شده و تا 14 و 15 ماه مبارک رمضان نیز ادامه خواهد داشت تا خیرین مبالغ مدنظر خود را برای کمک به اقشار محروم جامعه اعلام کنند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی با بیان اینکه بعد از جمع آوری مبالغ از خیرین این کمک ها در قالب سبد های غذایی به ارزش 100هزار تومان در بین اقشار محروم جامعه که تحت پوشش کمیته امداد امام(ره) و بهزیستی نمی باشند توزیع می شود، ابراز کرد: سال گذشته 1922سبد غذایی در کل استان در قالب اجرای طرح "همای رحمت" توزیع شد و پیش بینی می شود در سال جاری این تعداد با افزایش 20درصدی مواجه باشد.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 270443

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha