برگزاری 90 دوره تخصصی توسط جمعیت هلال احمر استان مرکزی

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی از برگزاری 90 دوره تخصصصی در بخش های مختلف به همت این جمعیت تا پایان سال جاری خبر داد.

مرتضی سلیمی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی، در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک، با بیان این مطلب، گفت: ویژگی های خاص زمین شناختی، جغرافیایی و اقلیمی کشور، بویژه حادثه خیز بودن آن، شرایط خاص جمعیتی، بافت مسکونی و سکونتگاه ها و بافت شهری و روستایی با خصوصیات خاص خود، لزوم بهره گیری هرچه بیشتر و موثرتر از نیروهای داوطلب و همچنین عموم مردم را در هنگام حوادث افزایش می دهد.

 

وی افزود: برای دستیابی به این امر و آماده ساختن داوطلبان و عموم مردم در جهت انجام خدمات امدادی و عام المنفعه، آموزش و تربیت آنان در جهت تامین اهداف جمعیت هلال احمر از ضروری ترین نیازهای جمعیت است.

 

سلیمی اظهار کرد: تا پایان سال جاری تعداد90 دوره تخصصی شامل امداد و نجات در جاده، آوار، پیش بیمارستانی، اسکان اضطراری، حمایت روانی و بازآموزی در شعب جمعیت استان برگزار خواهد شد.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی در پایان هدف از برگزاری این دوره های تخصصی را تربیت نیروهای امدادگر و نیروهای تخصصی عملیات امداد و نجات عنوان کرد.


پایان پیام/

کد خبر 187905

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha