اجرای طرح افطار تا سحر با حضور امدادگران در ساوه

خبرگزاری شبستان: مدیر عامل جمیت هلال احمر استان مرکزی گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان طرح افطار تا سحر در بیمارستان شهید مدرس ساوه اجرا می شود.

مرتضی سلیمی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی با اشاره به اینکه طرح ابتکاری از افطار تا سحر در ساوه به مناسبت ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: این طرح با حضور امدادگران، پرسنل و نجات گران جمعیت هلال احمر این شهرستان برگزار می شود.


وی افزود: در راستای اجرای این طرح روزانه دو نفر از امدادگران، پرسنل و نجات‌گران جمعیت هلال احمر از افطار تا سحر در بخش اورژانس بیمارستان حضور یافته و خدمات لازم را به بیماران ارائه می‌دهند.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر ساوه در پی تعامل و همکاری خوبی که با بیمارستان شهید مدرس ساوه دارد، اقدام به برگزاری این طرح ابتکاری از افطار تا سحر کرده است، ادامه داد: این طرح به تهران ارسال و با موافقت جمعیت هلال احمر کشور همراه شد.

 

وی هدف از اجرای این طرح را علاوه بر کمک و خدمت رسانی به بیماران، توان‌افزایی و بازآموزی اقدامات پیش ‌بیمارستانی برای امدادگران دانست.


سلیمی با اشاره به اینکه در این طرح 50 نفر از امدادگران و نجات‌گران جمعیت هلال احمر به کار گرفته شوند، ادامه داد: حضور این عزیزان در بیمارستان تجریه ای خوب در کنار فعالیت های امدادی است.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه این طرح برای اولین بار است که در شهرستان ساوه به اجرا در آمده است، اضافه کرد: امید است طرح افطار تا سحر در سال های آینده علاوه بر استان مرکزی مورد استقبال در سراسر کشور واقع شود.


پایان پیام/

کد خبر 384355

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha