نماز راهی به سوی رستگاری و سعادت انسان است

خبرگزاری شبستان: مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: نماز راهی به سوی رستگاری و سعادت انسان ها است.

مرتضی سلیمی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی با اشاره به فعالیت های فرهنگی این نهاد به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: این جمعیت به منظور ترویج فرهنگ نماز در میان نوجوانان تفاهم نامه آموزشی را با ستاد اقامه نماز استان مرکزی امضاء کرده است.


وی با اشاره به اینکه اقامه نماز از جایگاه بالایی برخوردار است و سبب سعادت و رستگاری انسان می شود، افزود: هدف از انعقاد این تفاهم نامه ایجاد شبکه‌های موثر برای توسعه و ترویج فرهنگ نماز در میان نوجوانان و جوانان است.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی، آشنایی هر چه بیشتر نوجوانان و جوانان با فلسفه نماز، آثار و احکام نماز، آموزش قرائت صحیح نماز و احکام آن و استفاده از ظرفیت گروه همسالان در ترویج آموزه‌های دینی را از دیگر اهداف انعقاد این تفاهم نامه دانست.


سلیمی بیان کرد: در این راستا جمعیت هلال احمر استان مرکزی و ستاد اقامه نماز در برگزاری دوره آموزشی مروجان فرهنگ نماز ویژه نوجوانان و جوانان در جمعیت هلال احمر شهرستان‌های اراک، خمین، محلات، دلیجان، تفرش، آشتیان، شازند و ساوه با هم مشارکت دارند.


وی با اشاره به حضور امدادگران و داوطبان عضو جمعیت هلال احمر استان در این دوره ادامه داد: در پایان گواهی‌نامه پایان دوره برای شرکت کنندگان صادر خواهد شد.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی با بیان اینکه این دوره به مدت هفت ماه و در دو بخش خواهران و برادران برگزار می شود، افزود: ترویج فرهنگ نماز و آثار و برکات این واجب الهی در جامعه ضروری است و باید در بین افراد جامعه به ویژه نسل جوان و نوجوان بیش از پیش تبیین شود.


پایان پیام/

کد خبر 371415

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha