افزایش 2 برابری اعتبار ستاد اقامه نماز آذربایجان شرقی

خبرگزاری شبستان: استاندار آذربایجان شرقی دستور افزایش 2 برابری اعتبار ستاد اقامه نماز استان با مشارکت شهرداری را صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تبریز، اسماعیل جبارزده، استاندار آذربایجان شرقی، امروز(20 اردیبهشت) در نشست ستاد اقامه نماز استان آذربایجان شرقی که با حضور آیت الله مجتهدشبستری نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مدیران کل استان برگزار شد، با بیان اهمیت فریضه نماز در جامعه اسلامی تصریح کرد: در همین جلسه دستور افزایش 2 برابری اعتبار ستاد اقامه نماز با مشارکت شهرداری تبریز را صادر می کنم.


معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز نیز ابراز داشت: مبلغ 10 میلیون ریال برای هر مسجدی که مراسم اعتکاف درآنها برگزار می شود، اختصاص پیدا می کند.


حجت الاسلام احمد حمیدی خاطرنشان کرد: مبلغ 20 میلیون ریال نیز برای مسجد جامع تبریز پیش بینی شده تا افرادی که بضاعت مالی ندارند، از فیض مراسم اعتکاف بی بهره نمانند.

 

همچنین مسئول ستاد اقامه نماز استان در این نشست، گفت: هفت برنامه آموزشی از جمله کارگاه آموزشی مدرسان خانواده، مروجان فرهنگ نماز، نویسندگان و تربیت مبلغ با عنوان مفتاح از جمله برنامه های این ستاد در سال جاری است.


اسد الله ضیایی بر ضرورت آشنایی هر چه بیشتر جوانان با مسجد تاکید و اظهارکرد: برپایی نمازهای جماعت مرتب و منظم در مساجد موجب سلامت و طراوت معنوی جامعه می شود.


وی افزود: برپایی نماز، جهاد در راه خدا، امر به معروف و نهی از منکر از فرایض بزرگی است که با به جا آوردن آنها خدا را یاری می کنیم.


پایان پیام/
 

کد خبر 366543

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha