برگزاری جشن عید مبعث در حسینیه باب الحوائج سوادکوه

خبرگزاری شبستان: مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری صراط روستای کارمزد سوادکوه از برگزاری جشن عید مبعث امشب (5 خرداد) بعد از نمازمغرب و عشاء در حسینیه باب الحوائج این شهرستان خبرداد.

فرزاد فتحی، مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری صراط روستای کارمزد سوادکوه به خبرنگار شبستان گفت: به‌مناسبت سالروز بعثت پر‌خیر و برکت حضرت محمد مصطفی(ص) جشن ویژه این روز به همت اعضای این کانون امشب پنجم خرداد ماه بعد ازنمازمغرب و عشاء در حسینیه باب الحوائج این شهرستان برگزار می‌شود.


وی با اشاره به اینکه عید مبعث یکی از اعیاد مهم ما مسلمانان بوده و از اهمیت زیادی برخوردار است، گفت: سخنرانی پیرامون فضایل اخلاقی و ویژگی‌های بارز شخصیتی رسول خدا(ص)، مداحی و آذین‌بندی از برنامه های اجرایی این جشن است.


فتحی، همچنین اشاعه فرهنگ ناب محمدی(ص) و آشنایی هرچه بیشتر مردم با زندگی پربار حضرت محمد(ص) را از دیگر اهداف برپایی جشن عید مبعث به همت کانون صراط ذکر کرد.


گفتنی است، بیست و هفتم رجب سالروز بعثت حضرت محمد(ص) از روزهای خوب و متبرکی است که نمازهای مستحبی، روزه، غسل، ختم صلوات، زیارت حضرت رسول اکرم(ص) و امیرالمؤمنین علی(ع) برای شب و روز آن تاکید شده تا از این طریق امکان بهره مندی از این فرصت معنوی فراهم شود.


پایان پیام/

کد خبر 370826

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha