توقف مسابقات قرآن دانش آموزی در ایستگاه تلاوت قراء بین المللی

خبرگزاری شبستان: همزمان با برپایی آیین پایانی سی ودومین دوره مسابقات قرآن و نماز وزارت آموزش و پرورش استان تهران، قاریان برتر کشور از جمله استاد شاکرنژاد به تلاوت آیاتی از قرآن کریم پرداختند.

به گزارش خبرنگار قرآن ومعارف خبرگزاری شبستان، قطار سی ودومین دوره مسابقات قرآن و معارف اسلامی و بیست و دومین دوره مسابقات نماز و قرآن شهر تهران به ایستگاه پایانی رسید. گفتنی است مراسم اختتامیه این رقابت ها چهارشنبه 10 اردیبهشت از ساعت 15 تا 18 در تالار فرهنگ واقع در خیابان حافظ پایین‌تر از خیابان انقلاب برگزار ‌شد.
بنابراین گزارش در ابتدای این مراسم سعید عبدی، نفر اول رشته قرائت از پایه چهارم و منطقه 16 تهران به تلاوت آیاتی از سوره نبإ پرداخت در ادامه خانم نقوی معاون فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش در منطقه 4 به ارائه مطالبی پیرامون لزوم توجه بیش از پیش ترویج فرهنگ قرآنی در سطح آموزش و پرورش کشور پرداخت.
سپس اسفندیار چهاربند، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران ضمن سخنرانی بر زمینه سازی رشد استعدادهای قرآنی دانش آموزان تأکید کرد.
گفتنی است استاد حامد شاکرنژاد، قاری بین المللی کشورمان به تلاوت آیاتی از سوره مبارکه طاها، صحی و انشراح پرداخت.
 

همچنین تقدیر از رتبه های برتر رشته های اذان، قرائت، حفظ، احکام، صحیفه سجادیه،تفسیر قرآن، قصه گویی،در مسیر شکوفایی و مفاهیم، قرائت انشای نماز توسط سارا بهمان نفر اول این رشته واجرای مدیحه سرایی و تواشیح مدرسه امام خمینی(ره) از منطقه 15 پایان بخش مراسم اختتامیه مسابقات قرآن و نماز و عترت فرهنگیان و دانش‌آموزان استان تهران بود.
شایان ذکر است که در این مراسم، صادق امانی، معاون فرهنگی و پرورشی شهر تهران، به همراه محمدرضا مسیب زاده، مدیر کل اداره کل قرآن،عترت ونماز وزارت آموزش وپرورش و حضور داشتند.
پایان پیام/

 

کد خبر 363678

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha