فعالیت ۲ گروه واکنش سریع در استان مرکزی

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی از فعالیت ۲ گروه واکنش سریع با 66 نفر عضو مرد در این استان خبر داد.

مرتضی سلیمی٬ مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی٬ در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک با اعلام این خبر٬ گفت:سهمیه تشکیل گروه واکنش سریع این استان یک تیم بوده است و وضعیت گروه های واکنش سریع این استان بسیار مطلوب ارزیابی شده است.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی تقویت گروه های واکنش سریع را از اولویت های هلال احمر استان مرکزی دانست و افزود: برنامه های ویژه ای برای تقویت بیش از پیش این گروه ها در نظر گرفته شده است.


سلیمی اضافه کرد: این استان در تشکیل گروه واکنش سریع جزو اولین استان های کشور بوده و تاکنون فعالیت های آن توفیقات چشمگیری داشته است.


وی با بیان اینکه این گروه ها نقش بسیار موثری در کمک رسانی به زمان های بحران و حوادث دارند٬ اظهار کرد: همه اعضای این 2 گروه تخصص های لازم در خصوص رشته های جاده، کوهستان، سیلاب و کمک های اولیه را فرا گرفتند.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی اضافه کرد: به منظور تقویت تخصص هر چه بیشتر این گروه ها، دوره های بازآموزی این رشته ها به طور مستمر برای اعضا برگزار می شود.


سلیمی در پایان تصریح کرد: «علی نجفی» و «میثم فرامرزی» دو مربی گروه های واکنش سریع کشور از این استان هستند که آموزش اعضا را برعهده دارند.


پایان پیام/

کد خبر 205036

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha