شرکت 700داوطلب هلال احمر در دوره آموزشی مروجان فرهنگ نماز

خبرگزاری شبستان: معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزی از شرکت 700 نفر از جوانان جمعیت حلال احمر استان مرکزی در دوره آمورشی مروجان فرهنگ نماز خبر داد.

آرش اشتری، معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزی با اشاره به اینکه ماه رمضان فرصتی برای تهذیب نفس و انس هر چه بیشتر با پروردگار است، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: برگزاری دوره آموزشی مروجان فرهنگ نماز راهی برای انس هر چه بیشتر با پروردگار است.


وی با اشاره به اینکه این دوره آموزش همزمان با هشتم ماه مبارک رمضان در اراک ویژه خواهران برگزار شد، افزود: در این دوره آموزشی 80 نفر ازاعضای مرکز امور جوانان هلال احمر اراک شرکت داشتند.

 

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمراستان مرکزی با بیان اینکه این دوره آموزشی طبق امضاء توافق نامه همکاری بین جمعیت هلال احمر و ستاد اقامه ی نماز استان مرکزی برگزار شده است، ادامه داد: دوره آموزش مروجان فرهنگ نماز ویژه برادران اراکی نیز هفته آینده برگزار می شود.


اشتری اضافه کرد: این دوره آموزشی با هدف ترویج فرهنگ نماز، نماز شناسی ،آشنایی با احکام نماز و اهمیت و جایگاه نماز برگزار می شود.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه این دوره در سراسر استان برگزار می شود، بیان کرد: تا کنون 4 دوره آموزشی در شهرهای شازند و اراک برگزار شده است و این آموزش ها تا آبانماه سال جاری ادامه دارد.

اشتری از توزیع کتاب و لوح فشرد نیز در بین شرکت کنندگان خبر داد و گفت: هر یک از شرکت کنندکان 4 کتاب و یک عدد لوح فشرده آموزشی نیز دریافت کرده اند.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 383217

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha