ارتباط موثر با خیرین و داوطلبان رمز موفقیت هلال احمر است

خبرگزاری شبستان: مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: ارتباط موثر و همکاری با خیرین و داوطلبان جوان رمز موفقیت جمعیت هلال احمر استان مرکزی است.

مرتضی سلیمی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی با اشاره به اهمیت حضور و مشارکت جوانان ونوجوانان در فعالیت های نوعدوستی و کارهای خیرخواهانه به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: حضور قشر جوان و نوجوان و در کنار آنها خیرین و نیکوکاران در فعالیت های امدادی رمز موفقیت این نهاد است.


وی افزود: اعتماد داوطلبان به جمعیت و برنامه ریزی های جمعیت به منظور نگهداری و حضور آنان در فعالیت های خیرخواهانه از مهمترین اهداف هلال احمر است.


این مقام مسئول با اشاره به اهمیت فعالیت های خیرخواهانه و نیکوکاری از هبه بیش از 16 هزار متر مربع زمین توسط نیکوکاران استان مرکزی در سال گذشته خبر داد.


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش به برگزاری دوره های آموزشی برای افراد اشاره کرد و گفت: در این راستا تفاهم نامه ای برای آموزش بیش از 12 هزار نفر از خانواده ایثارگران، مددجویان کمیته امداد و کارکنان و خانواده تعدادی از دستگاه های اجرای استان به امضاء در آمده است.
 

سلیمی ادامه داد: همه افراد باید آموزش کمک های اولیه، امداد و نجات و اینگونه آموزش ها را فرا بگیرند تا بتوانند در مواقع ضروری به نجات جان افراد نیازمند بپردازند.


وی در بخش دیگری از سخنانش به موفقیت های کسب شده توسط جمعیت داوطلبان هلال احمر استان مرکزی اشاره کرد و افزود: داوطلبان جمعیت هلال احمر استان مرکزی همواره با تمام توان در برنامه های مختلف حضور فعال داشته و موفقیت هایی را نیز کسب کرده اند.

این مقام مسئول همچنین از برگزاری مراسم تجلیل از مربیان فعال جمعیت هلال احمر استان مرکزی خبر داد و گفت: در مراسمی از 66 مربی فعال امداد و نجات استان که در سال 92 بهترین عملکرد را در بخش آموزش داشتند با اهدا لوح و هدایایی قدر دانی شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی برنامه های آموزشی را از اولویت های اصلی جمعیت هلال احمر دانست و بیان کرد: این جمعیت در این راستا با بهره گیری از استادان و مبربیان مجرب به آموزش افراد می پردازد.
 

پایان پیام/

کد خبر 380968

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha