آمادگی برگزاری طرح امداد و نجات نوروزی سال 92

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی از آمادگی این جمعیت برای برگزاری طرح امداد و نجات نوروزی سال 92 خبر داد.

مرتضی سلیمی٬ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی در گفتگوبا خبرنگار شبستان در اراک با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر استان همواره آماده کمک و یاری رساندن به هموطنان است٬ گفت: طرح ملی امداد و نجات نوروزی از 25 اسفندماه جاری آغاز و تا 14 فروردین سال 92 به مدت 20 روز ادامه داد.

 

وی با اشاره به اینکه افزایش آمادگی توان امدادگران در حوزه امداد و نجات از جمله اهداف این طرح است٬ افزود: جمعیت هلال احمر استان مرکزی آمادگی کامل در اجرای این طرح را دارد.

 

سلیمی در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: این طرح جهت پاسخگویی سریع به آسیب‌دیدگان ناشی از حوادث جاده‌ای و ایجاد امنیت و اطمینان خاطر برای مسافران نوروزی برگزار خواهد شد.


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی با بیان اینکه 10 تیم ثابت و شش تیم سیار در این طرح ارایه خدمت می کنند٬ افزود: علاوه بر این دو پست موقت در گردنه گیان و ابراهیم‌آباد در استان مرکزی نیز مستقر می شوند.


وی ادامه داد: اسکان آسیب‌دیدگان و تحویل اقلام امدادی به درراه‌ماندگان در حوادث جاده‌ای، ارائه خدمات درمانی در پست‌های منتخب توسط پزشک و پرستار در طول طرح، ارائه آموزش‌های امدادی به مسافران و برقراری پست امداد هوایی به مدت یک هفته در سطح استان به منظور ارائه خدمات امدادی مطلوب‌تر انجام خواهد شد.

 

پایان پیام/

کد خبر 233006

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha