اجرای سیزدهمین مرحله طرح راهنمایی مسافرین نوروزی در استان مرکزی

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزی از اجرای سیزدهمین مرحله طرح راهنمایی مسافرین نوروزی سال ۹۲ در این استان خبر داد.

آرش اشتری٬ معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزی٬ در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک٬ با اعلام این خبر گفت: جوانان عضو جمعیت هلال احمر این استان جهت اجرای طرح راهنمای مسافرین نوروزی سال 92 آمادگی کامل دارند.


وی با اشاره به اجرای سیزدهمین مرحله طرح راهنمایی مسافرین نوروزی سال 92 در استان٬ افزود: 300 داوطلب جوان این جمعیت در قالب طرح مسافرین نوروزی سال 92 خدمت رسانی می کنند.


معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزی با بیان اینکه اقدامات طرح راهنمای مسافرین نوروزی در استان مرکزی انجام شده است٬ اظهار کرد: این طرح از 25 اسفند آغاز و تا 14 فروردین 92 به مدت 19روز برگزار خواهد شد.


اشتری همچنین از برپایی 16 پست راهنمایی در سطح استان و 5 پست خیمه نماز خبر داد و اضافه کرد: امسال راهنمایان مسافرین نوروزی با شعار «راهنمایان جوان، ایمنی و آرامش» به استقبال مسافرین می روند.


وی هدف از اجرای طرح راهنمایی مسافرین نوروزی غنی سازی اوقات فراغت جوانان عضو در ایام تعطیل، کمک به انجام سفری ایمن، کمک به آسایش و آرامش مسافرین، ترویج فرهنگ نوعدوستی و مهرورزی در بین جوانان برپایه مفاهیم دینی و اسلامی عنوان کرد.


اشتری فعالیت های اداری شامل تشکیل ستاد و دبیرخانه طرح‏‏ِ‏، صدور ابلاغ اعضای ستاد اجرایی مطابق با چارت دستور العمل، هماهنگی و مکاتبه با ادارات و سازمان ها برای همکاری، ثبت نام دو برابر ظرفیت اعضا برای طرح راهنمایی مسافرین نوروزی و برگزاری آزمون ورودی برای طرح و انتخاب و برگزاری کلاس آموزشی و توجیهی اعضای برتر جهت پست ها را از اقدامات انجام شده برای این طرح دانست.


معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزی در پایان تصریح کرد: اقدامات پشتیبانی انجام گرفته شامل برآورد و ارزیابی امکانات موجود از سال گذشته، سفارش و خرید تجهیزات مورد نیاز پست ها برای سال جدید اعم از چادرسازمان جوانان، خیمه نماز، کاور و اسپیلت، طراحی و چاپ 40 هزار بروشور، 16 بنر و اقدامات تبلیغاتی دیگر از جمله اقدامات انجام شده جهت برگزاری هر چه بهتر طرح است.


پایان پیام/

کد خبر 234397

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha