17 پایگاه ثابت و سیار در طرح امداد و نجات زمستانی استان مرکزی

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی از وجود 17 پایگاه ثابت و سیار در طرح امداد و نجات زمستانی این استان خبر داد.

مرتضی سلیمی٬ مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی٬ با اعلام این خبر به خبرنگار شبستان گفت: از این تعداد 10 پایگاه ثابت و 7 پایگاه سیار در طر ح امداد و نجات زمستانی آماده ارائه خدمات به مسافران حادثه دیده هستند.


وی از آمادگی کامل جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی برای عملیات امداد و نجات زمستانی خبر داد و افزود: تمام اقلام امدادی مورد نیاز در امداد زمستانی ذخیره‌سازی شده است.


مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر استان مرکزی اظهار کرد: به مناسبت طرح امداد و نجات زمستانی یک فروند بالگرد امدادی به همراه یک تیم عملیاتی شامل پزشک، پرستار و امدادگر از 4 بهمن به مدت 20 روز در پایگاه های امداد و نجات جاده ای استان مستقر خواهد شد.


سلیمی با اشاره به استقرار نیروهای جمعیت هلال‌احمر در پایگاه های امداد و نجات جادهای استان٬ گفت: امسال وضعیت امدادرسانی جمعیت هلال‌ احمر استان مرکزی با توجه به نوسازی ناوگان امدادی شامل آمبولانس، خودروهای عملیاتی و افزایش تجهیزات امداد و نجات وضعیت مطلوبتری نسبت به سال گذشته دارد.


مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی، امداد و نجات جاده‌ای امسال استان را متفاوت با سال‌های گذشته دانست و تصریح کرد: بالگرد جمعیت هلال‌ احمر از امروز به مدت 20 روز در استان مستقر خواهد بود و از امداد و نجات هوایی در سال جاری برخورداریم.


پایان پیام/

 

کد خبر 220550

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha