رقابت داوطلبان هلال احمر استان مرکزی در مسابقه خاطره نویسی

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی از برگزاری مسابقه خاطره نویسی داوطلبان این جمعیت همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این استان خبر داد.

مرتضی سلیمی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی به خبرنگار شبستان در اراک گفت: به منظور پاسداشت و گرامیداشت یاد و خاطره رشادت ها و ایثارگری های شهیدان دوران هشت سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی، جمعیت هلال احمر استان مرکزی اقدام به برگزاری مجموعه برنامه های در این هفته کرده است.


وی با اشاره به برگزاری مسابقه خاطره نویسی بین اعضا و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان، ادامه داد: این مسابقه با موضوع "جنگ تحمیلی" در هفته گرامیداشت دفاع مقدس برگزار می شود.


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی افزود: عطر افشانی و غبار روبی مزار شهدا، برگزاری ایستگاه صلواتی، اهدا جوایز به بسیجیان و نمازگزاران منتخب جمعیت هلال احمر از دیگر برنامه های این جمعیت در هفته بزرگداشت دفاع مقدس است.


سلیمی همچنین تزیین فضاهای اداری با هدف تداعی خاطرات جبهه و جنگ، بازدید کارکنان جمعیت از نمایشگاه های عملیاتی دفاع مقدس، برگزاری کلاس امداد و کمک های اولیه جهت متقاضیان خانواده های ایثارگران و شهدا را از دیگر برنامه های این جمعیت در این هفته عنوان کرد.


وی اضافه کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی مرتبط خاطره نویسی با موضوع جنگ تحمیلی بین اعضا و داوطلبان از مهم ترین برنامه ها در پاسداشت هفته دفاع مقدس است.


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی در پایان ابراز امیدواری کرد: برگزاری این برنامه های گامی موثر در جهت آشنایی هر چه بیشتر اقشار جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان با آرمان های امام راحل(ره) و شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس و حرکت در مسیر ایشان باشد.
 

پایان پیام/

کد خبر 68482

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha