برگزاری اولین گردهمایی برگزیدگان تشکل‌های مردم نهادکشور در استان مرکزی

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی از برگزاری اولین گردهمایی برگزیدگان تشکل‌های مردم نهاد کشور با عنوان "مبشر صبح" در استان مرکزی خبر داد.

سعید ملکی، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی،در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک، با اعلام این خبر، گفت: همایش مبشر صبح با محوریت تعمیق اندیشه‌های حضرت امام خمینی(ره) در آستانه ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برگزار می شود.


وی با بیان این که این همایش از 12 تا 14 خرداد ماه در شهرهای خمین، خنداب و اراک برگزار خواهد شد، ادامه داد: 200 جوان نخبه و فرهیخته از سراسر کشور در این همایش حضور خواهند داشت.


سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی ترویج اندیشه‌های امام خمینی(ره) و آشنایی جوانان نخبه و فرهیخته کشور با استان زادگاه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را از اهداف اصلی این همایش عنوان کرد.


ملکی اضافه کرد: آشنایی فرهیختگان کشور با توانمندی‌ها و پتانسیل‌های استان مرکزی در بخش‌های علمی و صنعتی از دیگر اهداف برگزاری این همایش است.


وی اظهار کرد: نخبگان به مدت سه روز از بیت قدیمی امام راحل در شهرستان خمین، مجتمع آب سنگین خنداب، حوزه علمیه امام خمینی (ره) در اراک و امامزادگان 72 تن شهر ساروق بازدید خواهند کرد.


سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی در پایان تصریح کرد: در این گردهمایی سه روزه کارگاه‌های مختلفی با موضوعات "امام خمینی (ره) و قرآن و عترت"، "امام خمینی (ره) و بیداری اسلامی"، "امام خمینی (ره) و خودباوری"، "امام خمینی (ره) و جریان انحرافی" و "امام خمینی (ره) و جریان شناسی و نفاق" برگزار خواهد شد.

 


پایان پیام/
 

کد خبر 137995

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha