مسابقه حفظ متن و ترجمه دعای عهد در کانون‌های مساجد استان مرکزی

مسئول کانون فرهنگی هنری امام رضا(ع)، مسجد الاقصی شهر اراک از برگزاری مسابقه کتبی حفظ متن و ترجمه دعای عهد در کانون های مساجد استان مرکزی خبر داد.

علی اصغر غفاری، مسئول کانون فرهنگی هنری امام رضا(ع)، تخصصی (it)، مسجد الاقصی شهر اراک در گفتگو با خبرنگار شبستان گفت: این مسابقه به منظور آشنایی هر چه بهتر اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با این دعای نورانی و ترجمه آیات آن برگزار می شود.


وی با اشاره به اینکه این مسابقه ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی است، افزود: خواهران و برادران علاقمند به شرکت در این مسابقه می توانند برای ثبت نام تا تاریخ 2 تیرماه سال جاری به دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی و یا کانون های محل عضویت خود مراجعه نمانید.


غفاری در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه انس با قرآن و حرکت در مسیر آیات الهی بستری مناسب برای قرب الهی است، ادامه داد: جوانان فهیم ایران اسلامی با آگاهی از مسایل روز و انس با قرآن کریم در برابر توطئه های دشمنان ایستادگی می کنند.


مسئول کانون فرهنگی هنری امام رضا(ع)، تخصصی (it)، مسجد الاقصی شهر اراک در پایان با اشاره به اینکه این مسابقه همزمان با ولادت با سعادت حضرت مهدی (عج) و نیمه شعبان برگزار می شود، ابراز امیدواری کرد: برگزاری این مسابقه گامی موثر در راستای ترویج فرهنگ اسلامی در بین اقشار جامعه به ویژه جوانان باشد.

 


پایان پیام/

 

کد خبر 141752

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha