مراسم افتتاحیه کلاس های تابستانی کانون اسلامی تربیت در اراک

خبرگزاری شبستان: مراسم افتتاحیه کلاس های تابستانی کانون فرهنگی هنری اسلامی تربیت (تخصصی مشاوره)، مسجد انصار راه آهن اراک (27 خرداد) در این مسجد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سید صدر میر محمدی، مشاور امور تربیتی و خانواده در این مراسم ضمن تقدیر از حضور جوانان و نوجوانان شرکت کننده در این کلاس ها و والدین ایشان به بررسی چالش ها و معضلات اخلاقی خانواده های و نوجوانان پرداخت.


وی با اشاره به حرکت خزنده ضد فرهنگی دشمنان و توطئه های آنان در این راستا، افزود: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی در صدد خدشه دار کردن فرهنگ دینی و به انحراف کشاندن نسل جوان جامعه اسلامی هستند که والدین و فرزندان باید با آگاهی و هوشیاری این توطئه ها را خنثی کنند.


این مشاور تربیتی و خانواده در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ماهیت رسانه های جدید و عمق اثر گذاری آنها در افکار و اندیشه نسل جوان گفت: خطرناکترین دوست نسل جوان امروز رسانه های ضد دینی، فرهنگی و غیر اخلاقی هستند.


وی ادامه داد: والدین و فرزندان باید از این توطئه آگاه بوده و به مبارزه و جلوگیری از ترویج این فرهنگ غلط در جامعه شوند.


گفتنی است بیش از یکصد و 80 نفر در کلاس های اوقات فراغت تابستان سال جاری کانون فرهنگی هنری اسلامی تربیت، مسجد انصار اراک بهره مند می شوند و در اردوهای تفریحی و زیارتی نیز شرکت می کنند.
 

پایان پیام/

کد خبر 377261

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha