حضور یکپارچه کانون‌های مساجد در استقبال از شهدا

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی از حضور یکپارچه اعضای کانون های مساجد استان مرکزی در استقبال از شهدای گمنام خبر داد.

حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی، در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک با اشاره به ورود پیکر مطهر 96 شهید گمنام دوران دفاع مقدس به سرزمین خورشید انقلاب گفت: عطر و بوی شهدای عزیز جان دوباره ای به پیکر انقلاب می دهد و توان مضاعفی برای فعالان عرصه فرهنگ به خصوص از حوزه مساجد است چرا که در این مساجد پرورش یافته اند و یادآور این نکته مهم است که مسجد همیشه نردبان آسمان است.

 

وی با اشاره به اینکه شهدا برای دفاع از دین و ارزش های اسلامی جان خود را فدا کردند، افزود:حضور در این مراسم معنوی تجدید میثاق با این عزیزان و آرمان های امام و شهدا است.

 

حجت الاسلام ذوالفقاری با اشاره به حضور گسترده اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در این مراسم معنوی گفت: کانون های مساجد امروز عصر بعد از برگزاری جلسه عقد تفاهم نامه به منظور برگزاری برنامه های فرهنگی در طول سال به صورت منسجم و یک پارچه به استقبال پیکر مطهر شهدا خواهند رفت.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه مسجد یک پایگاه فرهنگی و مهد پرورش بزرگ مردان تاریخ است، اضافه کرد: مسئولان و اعضای کانون های فرهنگی مساجد با شرکت در این مراسم پس از تجدید بیعت با شهدا و آرمان های امام راحل در آستانه بیست و سومین سالگرد ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی بر عزم و اراده خود در ادامه مسیری که امام و شهدا برای ما ترسیم کرده اند تاکید خواهند کرد. 

 

 

پایان پیام/

کد خبر 137177

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha