آمادگی کانون های مساجد استان مرکزی در برپایی نمایشگاه دستاوردها

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی از آمادگی کانون های مساجد استان مرکزی در برپایی باشکوه نمایشگاه دستاوردهای کانون های مساجد استان مرکزی خبر داد.

حجت الاسلام مصطفی ذوالفقاری، مسئول برگزاری نمایشگاه دستاوردهای کانون های مساجد، در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک با اشاره به برپایی نمایشگاه دستاوردهای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی، که همزمان با سراسر کشور در هفته جهانی مساجد برگزار می شود، گفت: کانون های شهری و روستای استان مرکزی آمادگی خود را در راستای برگزاری هر چه باشکوه تر این نمایشگاه اعلام کرده اند.

 

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه دستاوردها و فعالیت های کانون های مساجد استان مرکزی به نمایش در خواهد آمد، افزود: در این راستا اقدامات متعددی از جمله برگزاری جلسات برنامه ریزی و هماهنگی به منظور چگونگی برپایی نمایشگاه و اطلاع رسانی انجام شده است.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در ادامه با اشاره به جایگاه والای مسجد، اضافه کرد: نسل جوان جامعه اسلامی باید این کانون فرهنگی و مذهبی را به درستی شناخته و در آن حضور یابند.

 

حجت الاسلام ذوالفقاری با بیان اینکه برپایی این نمایشگاه راهی برای آشنایی افراد جامعه به ویژه نسل جوان و نوجوان با فعالیت های فرهنگی مساجد است، خاطر نشان کرد: نسل جوان جامعه اسلامی اگر جایگاه و قابلیت های مسجد را به درستی بشناسند هیچ گاه از آن فاصله نخواهند گرفت.

 

وی با اشاره به اینکه دشمنان درصدد منحرف کردن نسل جوان این مرز و بوم و گرایش آنان به فرهنگ غلط غربی هستند، خاطر نشان کرد: برگزاری برنامه های فرهنگی با محتوا و متناسب با فرهنگ دینی و همچنین مطابق با تکنولوژی های روز دنیا می تواند این توطئه ها را خنثی کند.

 

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از 350 کانون فرهنگی هنری در استان مرکزی فعال است، افزود: در نمایشگاه دستاوردهای کانون های مساجد استان مرکزی تمام ظرفیت بالفعل و بالقوه این کانون ها استفاده می شود.


لازم به ذکر است نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی، 30 مرداد ماه سال جاری در دبیرستان امام علی(ع) شهر اراک به مدت یک هفته برپا می شود.

 


پایان پیام/

 

کد خبر 147254

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha