تشکیل بانک اطلاعاتی نخبگان مسجد درنمایشگاه دستاوردهای کانون های مساجد

مسوول کمیته آثار و تولیدات نمایشگاه دستاوردهای کانون های مساجد استان مرکزی از تشکیل بانک اطلاعاتی نخبگان و فعالان مساجد استان در این نمایشگاه خبر داد.

محسن رضایی، مسوول کمیته آثار و تولیدات نمایشگاه دستاوردهای کانون های مساجد استان مرکزی، در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک، با اعلام این خبر گفت: کمیته آثار و تولیدات تشکیل و هدایت تیم های رصد، شناسایی، مستند سازی، جلب مشارکت های حداکثری هدفمند نخبگان و فعالان کانون های فرهنگی و هنری مساجد را بر عهده دارد.

 

وی تشکیل بانک جامع اطلاعاتی فعالان کانون های مساجد را از جمله وظایف این کمیته دانست و افزود: بانک اطلاعاتی در 4 بخش نخبگان و فعالان مسجد، بانک آثار و تولیدات برتر علمی، فرهنگی، هنری، اجتماعی وکار آفرینی  بانک ایده های برتر مرتبط با مسجد و بانک غرفه های برتر است.


مسوول کمیته آثار و تولیدات نمایشگاه دستاوردهای کانون های مساجد استان مرکزی تشکیل، آموزش، توجیه و جمع بندی نهایی تیم های رصد و شناسایی جهت شناسایی ظرفیت های کانون، ارزیابی و انتخاب اولیه در پنج محور را از دیگر وظایف این کمیته عنوان کرد.

 

رضایی ادامه داد: انتخاب کانون ها برتر و واجد شرایط جهت شرکت در نمایشگاه، انتخاب آثار و تولیدات برتر و فاخر در بخش های مختلف، شناسایی گروه های موفق در بخش های مختلف، شناسایی و تعامل با نخبگان، مخترعان، مبتکران، ممتازان علمی، نفرات برتر کنکور و جشنواره هی علمی و فن آوری فعالان و شناسایی و معرفی برنامه ها، فعالیت های ابتکای، خلاقیت ها و نوآوری های ویژه کانون های فرهنگی و هنری و اعضاء از محورهای این بخش است.

 

وی همچنین مستند سازی حرفه ای را از دیگر وظایف این کمیته دانست و اضافه کرد: تدوین گزارش تصویری و عکسبرداری از مراحل برپایی نمایشگاه، عکسبرداری از آثار برتر منتخب کمیته نظارت و ارزیابی، تصویر برداری از تمامی غرفه ها و غرفه های برتر، عکسبرداری از نخبگان و برگزیدگان منتخب کمیته نظارت و ارزیابی، اسکن رنگی و با کیفیت مدارک مستند نخبگان و برگزیدگان کمیته نظارت و ارزیابی و مستند سازی ایده های برتر از محورهای این بخش است.

 

مسوول کمیته آثار و تولیدات نمایشگاه دستاوردهای کانون های مساجد استان مرکزی اظهار کرد: حفظ، نگهداری و ارسال آثار و تولیدات منتخب، ایده های برتر و اعزام نخبگان و برگزیدگان برتر نمایشگاه ملی از دیگر وظایف این کمیته است.

 

رضایی در پایان با بیان اینکه کمیته آثار و تولیدات نمایشگاه دستاوردهای کانون های مساجد متشکل از 4 نفر است، تصریح کرد: این کمیته شامل مسوول کمیته، مسوول تیم رصد و شناسایی، مسوول تیم مستندسازی و مسوول تیم تشکیل بانک جامع اطلاعاتی است.
 

پایان پیام/

 

کد خبر 163765

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha