تشکیل گروه بازرسی از کانون های مساجد استان مرکزی

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی از تشکیل گروه بازرسی از کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی ذوالفقاری، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی، امروز (13 تیر) در جلسه تشکیل گروه بازرسی از کانون های مساجد استان، گفت: اوقات فراغت بستری مناسب برای شکوفایی استعدادهای جوانان ونوجوانان به ویژه در مساجد است.


وی با بیان اینکه مساجد پایگاه حضور داوطلبانه اقشار جامعه است، ادامه داد: فعالیت کانون های مساجد زمینه ای مناسب در جهت جذب جوانان به فعالیت های مختلف و در مساجد است.


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی افزود: افرادی که در مساجد فعالیت می کند، در راه خدا و برای رضای پروردگار گام برمی دارند.


حجت الاسلام ذوالفقاری با بیان اینکه هدف از تشکیل گروه بازرسی سرکشی به تمامی کانوهای فرهنگی هنری مساجد استان است، اضافه کرد: این مهم در راستای سرکشی ونظارت بر فعالیت کانون های مساجد است.


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی در پایان تصریح کرد: این مهم در سال جاری طی 2 نوبت قبل از ماه مبارک رمضان و بعد از ماه مبارک رمضان انجام می شود.


در ادامه این جلسه، غلامرضا نادری، مسئول گروه بازرسی بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، ضمن تقدیر از این توفیق الهی و خدمتگزاری در مساجد، گفت: هدف از تشکیل این گروه حضور در مساجد و بیان خدا قوت به مسئولان و اعضای کانون های مساجد است.


وی یکی دیگر از اهداف این گروه را شناسایی نخبگان و افراد مخلص کانون های فرهنگی هنری مساجد و معرفی آنان به دبیرخانه کانون های مساجد کشور عنوان کرد.


لازم به ذکر است، این گروه بازرسی متشکل از سه نفر به سرپرستی غلامرضا نادری، از شنبه 17 تیر ماه از کانون های مساجد استان مرکزی بازدید خواهند کرد.
 

پایان پیام/

کد خبر 148293

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha