برگزاری نخستین جشواره کاریکاتور ویژه اعضای کانون های مساجد استان مرکزی

مسئول کانون فرهنگی هنری قائم آل محمد(عج) اراک، از برگزاری نخستین جشواره کاریکاتور ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد این استان خبر داد.

محسن ساجدی با بیان مطلب فوق به خبرنگار شبستان در اراک، گفت: این جشنواره با موضوعات مسائل روز دنیا، بیداری کشورهای عربی، بیداری اسلامی، جوانان و مساجد و استعمارگران برگزار می شود.
 
وی با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار 15 اردیبهشت سال جاری است، افزود: تکنیک اثر آزاد و باید در اندازه های  A3و A4 باشد که به بهترین آثار از سوی دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی جوایزی اهدا می شود.
 
ساجدی تصریح کرد: این جشنواره با توجه به نقش قابل توجه مقوله هنر در انعکاس غیر مستقیم مسائل روز و جذابیت خاص کاریکاتور در میان هنرهای تجسمی و تفکر در خصوص فهم مطالب مندرج در آن برگزار می شود تا در روشن سازی افکار عمومی و اتفاقات روز دنیا و کمک به ستمدیدگان سهمی داشته باشند.
 
مسئول کانون فرهنگی هنری قائم آل محمد(عج) مسجد قائم آل محمد(عج) اراک، اضافه کرد: کانون های مساجد در همه رشته های هنری برای همه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد اقدام به برگزاری جشنواره و همایش می کند.
 
پایان پیام/

 

کد خبر 31445

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha