مطالبات موسسات طرف قرارداد تامین اجتماعی یزد پرداخت شد

مدیر درمان تامین اجتماعی استان یزد از پرداخت 43 میلیارد تومان به موسسات طرف قرارداد خبر داد و گفت: مطالبات موسسات طرف قرارداد تامین اجتماعی تا پایان سال 90پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان یزد، غلامحسین دهقان، مدیر درمان تامین اجتماعی استان یزد در نشست خبری معاون سیاسی امنیتی استاندار و مدیران بخش بهداشت و درمان با اصحاب رسانه با بیان اینکه پرداخت مطالبات یکی از دغدغه های تامین اجتماعی بوده است، اظهارداشت: در این زمینه 43 میلیارد تومان به موسسات طرف قرارداد در استان یزد پرداخت شده است.

وی از راه اندازی درمانگاه ابرکوه در سال جاری خبرداد و افزود: مدیریت درمان تامین اجتماعی همچنین درسال جاری یک درمانگاه نیز د شهرستان تفت راه اندازی کرده است.

دهقان با بیان اینکه یزد بیشترین بیمه شده درمان کارگران را دارد، افزود: در آزمون اسخدامی تامین اجتماعی که امروز( 25 خرداد) برگزار می شود بیش از 125 نفر در یزد جذب سازمان تامین اجتماعی می شوند.

سیدعلی خدائی، مدیرسازمان انتقال خون استان یزد نیز در این نشست اظهارداشت: یزد هیچ گونه مشکلی در زمینه خون و فرآورده های خونی ندارد.

وی با بیان اینکه این سازمان درصدد است دو تا سه مرکز دیگر درسطح یزد راه اندازی کند، افزود: ساختمان فعلی سازمان انتقال خون متعلق به30 سال پیش ساخته شده است و در شان مردم یزد نیست.

پایان پیام/
 

کد خبر 141941

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha