خدمات رسانی به مردم، مهم ترین دغدغه شهرداری قم

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: شهرداری دغدغه ای جز خدمات رسانی به مردم ندارد و از این رو باید همه دستگاه ها به شهرداری کمک کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، حجت‌الاسلام سیدمحمد آتش‌زر، رئیس شورای اسلامی شهر قم، شب گذشته (28 خرداد) در مراسم رونمایی از سیستم یکپارچه شهرسازی، نوسازی و درآمد شهرداری قم، گفت: این سیستم اثرات بسیاری به همراه دارد و از 10 سال پیش مرحله اجرا و فراهم کردن زیرساخت های آن آغاز شد.

 

وی اذعان داشت: متاسفانه یکی از مشکلات موجود در شهرداری موضوع بایگانی دستی پرونده ها است که این امر موجب گسترش مشکلات در شهرداری شده است.

 

رئیس شورای اسلامی شهر قم تاکید کرد: نکته ای که شهرداری باید به آن توجه داشته باشد این است که نباید اجازه دهد این سیستم به معضلی جدید برای مردم تبدیل شده بلکه در راستای سرعت دادن به کارهای مردم تلاش کند.

 

حجت الاسلام آتش زر گفت: باید دقت کنیم و از تکنولوژی به درستی استفاده کنیم و اجازه ندهیم تا این امر کارها را سخت تر کند و وقتی هم که دستگاه خراب است مردم منتظر بمانند که شرکت پیمانکار مشکل سیستم را رفع کرده و تا آن درست شما مردم زمان را از دست داده باشند.

 

وی عنوان کرد: متاسفانه یکی دیگر از مشکلات موجود در شهرداری ناهماهنگی ادارات با شهرداری است که یکی از دغدغه ها به وجود می آید و موجب کاهش خدمات رسانی به مردم می شود.

 

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: در این زمینه از مسئولان استان می خواهیم تا شهرداری را کمک کنند تا شاهد رفع مشکلات بوده و دست یاری به شهرداری دهند.

 

پایان پیام/

کد خبر 143044

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha