توسعه کشاورزی زمینه ساز اشتغال پایدار در کشور است

مدیر کل جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: توسعه بخش کشاورزی می تواند مهم ترین نقش را در اشتغالزایی جوانان و فارغ التحصیلان در این زمینه را ایفا کرده و موجب افزایش اشتغال پایدار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل، عادل عبدایمانی مدیر کل جهاد کشاورزی استان اردبیل شامگاه گذشته(7 تیر) در جلسه کارگروه کشاورزی و اشتغالزایی استان با تاکید بر توسعه کشاورزی برای افزایش اشتغال پایدار، استان اردبیل را مستعد توسعه کشاورزی، رشد، تحول و سرمایه گذاری دانست.


وی با اشاره به استعدادها و تواناییهای کشاورزی منطقه تصریح کرد: با توجه به استعداد آب و خاک و توانمندیهای مهندسی و کارشناسی موجود، فعالیت مثمرثمر و کارآمد می تواند با ایجاد تحول اساسی زمینه ایده آل و مطلوب اشتغازایی را فراهم کند.


در ادامه این جلسه سید حسین صابری استاندار اردبیل عملا از تصویب 139 طرح اشتغالزایی کارگروه کشاورزی با اعتباری بالغ بر 300 میلیون تومان خبر داد.


وی افزایش کمی و کیفی محصولاتباغی وزراعی و ایجاد اشتغال در بخش کشاورزی، استان را از مهم ترین اهداف و سیاست های تصویب این طرح ها عنوان کرد.


صابری در پایان سخنان خود یادآور شد: در این راستاتوسعه طرح های آبیاری تحت فشار، بهبود شبکه های آبیاری، استفاده از دستگاه های نوین کشاورزی و ذخیره سازی آب از جمله برنامه هایی است که برای توسعه فعالیت های کشاورزی در نظر گرفته شده است.


پایان پیام/
 

کد خبر 146301

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha