دین فراملیتی ترفند جدید بهائیت است

مسئول مرکز پاسخ گویی به شبهات طریق تبریز، دین فراملیتی را ترفند جدید فرقه ضاله بهائیت عنوان کرد و گفت: گسترش تبلیغات بهائیت در جامعه اسلامی تهدیدی جدی است که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام المسلمین سید قادر طباطبایی، در نشست جمعی از روحانیان و فعالان مذهبی مسجد تاریخی نوبر تبریز به تشریح فعالیت های فرقه ضاله بهائیت در ایران اسلامی پرداخت.


وی با اشار ه به سوابق فعالیتی این فرقه اظهار کرد: تشکیل و بقای این فرقه ضاله همواره با حمایت مستقیم دشمنا ن درجه اول اسلام همچون انگلیس و اسرائیل و غرب همراه بوده است.


مسئول مرکز پاسخ گویی به شبهات طریق تصریح کرد: هم اکنون پایگاه اصلی بهائیان در حیفای اسرائیل مستقر است و برنامه های اصلی آن از سوی صهیونیسم هدایت و کنترل می شود.

 

استاد و محقق علوم دینی گفت: بهائیت اولویت اول خود را بر تبلیغات متمرکز و استفاده از ابزار تبلیغاتی را عنصر اول فعالیت خود کرده اند.


طباطبایی به ماهیت وحشتناک بهائیت اشاره کرد و تصریح کرد: متاسفانه در برنامه های تبلیغی این گروه ضد بشری اهداف واقعی بیان نمی شود و پس از جذب افراد به بهائیت مقاصد شوم مرحله به مرحله ترویج می شود.


مسئول مرکز پاسخ گویی به شبهات طریق دین فراملیتی را یک ابزار فریب بهائیان دانست و تاکید کرد: بهائیان در صدد هستند تا خود را به عنوان یک دین رسمی در جهان مطرح کنند و در تبلیغات وسیع خود بر عطوفت ، همدلی و صلح ورزی خود تاکید می کنند.


استاد و محقق علوم دینی گفت: فرقه ضاله بهائیت با شکست در جبهه عقیدتی و عقب نشینی در برابر مواضع مسلم اسلامی نفوذ در میان نوجوانان و جوانان خانواده های مسلمان را به عنوان ترویج بهائیت در نظر گرفته است.


دکتر محمد سمندریان محقق و مولف مقاله برگزیده در زمینه بهائیت نیز در این نشست گفت: توجه خانوده ها در ارتباط اینگونه مراکز با فرزندانشان یکی از ضروری ترین راه ها برای سد کردن فعالیت تبلیغی این گروه ضاله است.


و ی تصریح کرد: بهترین راه برای خنثی کردن اهداف شیطانی فرق ضاله ای چون بهائیت، اشاعه شرع مقدس اسلام و پایبندی به موازین دینی در میان اعضای خانوداه است.


سمندریان آغاز طرح شوم روحی در ایران را از جمله اهداف تبلیغی این گروه اعلام کرد و افزود: این طرح از سال 1380 با هدف برخورد با نظام اسلامی آغاز شده است و در زمینه ترویج طرح روحی کتب و مقالات متعددی به چاپ رسیده است.


وی با بیان اینکه در طرح روحی، کودکان 12 تا 15 ساله را هدف قرار داده است، تاکید کرد: این کودکان از طریق فعالیت های عام المنفعه جذب گروه های بهائی شده و آموزش های فشرده ای را فرا می گیرند.
 

پایان پیام/

 

کد خبر 146353

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha