محرابیان: هدفمند سازی یارانه ها فرصتی برای جهش صنعت است

استان ها: وزیر صنایع و معادن، هدفمند سازی یارانه ها را فرصتی تاریخی برای جهش بخش صنعت عنوان کرد.<BR> <BR>

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری، علی اکبر محرابیان، وزیر صنایع و معادن، صبح امروز (24 آبان) در جمع مهندسان بزرگ ترین کارخانه " ورق گالوانیزه خودرو" در خاور میانه گفت: یکی از مزیت های مهم جمهوری اسلامی وجود متخصصان نخبه و ذخایر غنی انرژی، تولید فولاد و تکمیل حلقه های این بخش است.

وی افزود: اگر صنعتگران در هر بخش و با هر امکانات برنامه های ضروری را بشناسند، هیچ نگرانی برای اجرای طرح هدفمند سازی یارانه ها نخواهیم داشت و اجرای این طرح علاوه بر کارآمد کردن بخش صنعت فرصتی تاریخی است تا جهشی در این بخش ایجاد شود.

وی تصریح کرد: موضوع اشتغال امروز در دستور کار دولت قرار گرفته است و ما هم اکنون شاهد رشد بنگاه ها به خصوص در بخش صنعت می باشیم که این امر و با ورود به هدفمند سازی یارانه ها طرح جامعی با هدف حل مسأله بیکاری اجرا می شود.

محرابیان اظهار داشت: اکنون صنعت خودروی کشور به مقام دوازدهم تولید کننده جهانی رسیده است که این امر مرهون مشارکت کلیه صنعت گران در تولید و صادرات خودرو است.

وی تأکید کرد: بخشی از محصولات کارخانه تولید ورق گالوانیزه، تمام نیاز کشور را مرتفع می کند و می توانیم طی 2 سال آینده به فکر صادرات بخش دیگری از محصولات این کارخانه باشیم.

پایان پیام/
 

کد خبر 1486

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha