تهیه کارت تخفیف استفاده از خدمات مشاوره ای ویژه جوانان استان مرکزی

مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی از تهیه و انتشار کارت تخفیف استفاده از مراکز خدمات مشاوره ای در راستای تحکیم بنیان خانواده، ویژه جوانان خبر داد.

سعید ملکی، مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی، در گفتگو با خبرنگار شبستان در اراک، با اعلام این خبر گفت: مشاوره های قبل و بعد از ازدواج و همچنین مشاوره های مستمر برای تحکیم و استواری خانواده امری ضروری است.


وی افزود: طرح تولید و انتشار این کارت ها با هدف تسهیل استفاده جوانان از خدمات مشاوره ای در راستای بستر سازی برای کاهش طلاق در استان تهیه و منتشر شده است.


مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی با بیان اینکه این کارت ها از طریق نهادهای دولتی، آموزشی و دانشگاه ها در اختیار جوانان قرار خواهد گرفت، اضافه کرد: علاقمندان می توانند با اخذ این کارت از خدمات مراکز مشاوره دارای مجوز از این اداره کل استفاده کنند.


ملکی گفت: این اداره کل تاکنون با اجرای برنامه هایی همچون کارگاه یک روزه مبانی تحکیم خانواده، انتشار کتاب من و همسرم، همکاری با رسانه ها در این زمینه و اجرای پروژه های تحقیقاتی در خصوص ازدواج جوانان، در راستای کاهش طلاق و تحکیم بنیان خانواده گام های موثری برداشته است.


مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی در پایان با بیان اینکه در احادیث و روایات بسیاری بر تحکیم خانواده و تربیت فرزندانی شایسته تاکید شده است، ابراز امیدواری کرد: این امر بستری مناسب در جهت انتخاب همسر و تحکیم خانواده باشد.


پایان پیام/ 

کد خبر 150021

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha