رواج شیطان پرستی، سیاست شوم صهیونیست هاست

عضو کمیته علمی و مشورتی شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری، ایجاد و نشر جریان شیطان‌پرستی در ایران را از سیاست‌های پلید و شوم رژیم صهیونیستی علیه دین اسلام دانست.

احمدرضا بسیج، عضو کمیته علمی و مشورتی شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری به خبرنگار شبستان گفت: شیطان‌پرستی یک جریان نوپدید فرهنگی و دینی و برآمده از آثار دوران مدرنیته است که در آن بشر در حوزه نیازمندی‌های روحی به اوج فقر و فاقه رسیده است.


وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از دو هزار و 500 دین و مرام در دائره ‌المعارف جدید انگلستان شناسایی شده است، افزود: بعضی از این ادیان که کلیسای شیطان، شاهدان یهود، کلیسای علم‌شناسی، فرزندان خدا و جامعه بین‌المللی وجدان کریشنا از جمله آن به شمار می روند، هم اکنون بسیار فعال هستند.

 

بسیج، شیطان‌پرستان را به دو دسته شیطان‌پرستی فلسفی و دینی تقسیم کرد و اظهار داشت: شیطان‌پرستان فلسفی مبادی زندگی وجدانی و عدالت الهی را در کائنات زیر سؤال می‌برند، خداوند را به عنوان قدرت کائنات می‌پذیرند اما علم، حیات، قدرت مطلق و آخرت را نمی‌پذیرند.


این استاد دانشگاه های شهرکرد تصریح کرد: در شیطان‌پرستی دینی نیز خداوند به محاق می‌رود و شیطان به جای خداوند به حکومت می‌رسد و نمادهای توهمی و تخیلی همراه با بت‌پرستی جدید در قالب‌های پوشاک، رفتار، ادبیات و نوع آرایش بر زندگی افراد حاکمیت پیدا می‌کند.


بسیج تأکید کرد: خطر و پلیدی شیطان‌پرستی دینی به مراتب بیشتر و جدی‌تر از شیطان‌پرستی فلسفی است چراکه شیطان‌پرستی دینی بر زندگی و روان افراد تاثیر می‌گذارد و آشفتگی‌های اجتماعی و فروپاشی نظام خانواده، نابودی امنیت فردی، استفاده از مواد مخدر و داروهای روان‌گردان را به دنبال دارد و در نهایت به خودکشی می‌انجامد.
 

وی با اشاره به اجرای طرح بررسی و ارائه راهکارهای فرهنگی مقابله با جریان شیطان‌پرستی و مظاهر آن، خاطر نشان کرد: طرح مقابله با جریان شیطان‌پرستی در شورای تأمین استان چهارمحال و بختیاری مورد طرح و بررسی است که ارائه راهکارهای فرهنگی مقابله با آن بر عهده شورای فرهنگ عمومی استان گذاشته شده است.


معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به خطراتی که از سوی این معضل اجتماعی متوجه جوانان و نوجوانان است، شورای فرهنگ عمومی استان اقدام به تدوین طرح ارائه راهکارهای فرهنگی مقابله با جریان شیطان‌پرستی و مظاهر آن کرده است تا ریشه آن را در این استان بخشکاند و مانع رشد و گسترش آن در جامعه شود.


بسیج، ایجاد و نشر جریان شیطان‌پرستی را برگرفته از سیاست‌های پلید و شوم رژیم صهیونیستی دانست و افزود: توجه به اهداف و بهره‌برداری‌های سیاسی این جریان از مهم ترین مواردی است که باید به آن توجه ویژه‌ای داشت چراکه دشمن با استفاده ابزاری از این فرقه به دنبال پیشبرد اهداف سیاسی خود است.


پایان پیام/

کد خبر 15029

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha