آموزش مهارت‌های زندگی در پایه ششم ابتدایی

وزیر آموزش و پرورش از آموزش مهارت های زندگی در پایه ششم ابتدایی خبر داد و گفت: به تدریج در همه پایه‌ها این موضوع تدریس می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، در پایه ششم ابتدایی جالب‌ترین نکته آموزش مهارت‌های زندگی است و از این به بعد به تدریج در همه پایه‌ها این موضوع تدریس می شود.

  

وزیر آموزش و پرورش افزود: براساس این الگو دانش‌آموزان برای رفع نیازهای جامعه تربیت می شوند و هر دانش‌آموز یک مهارت را می آموزد.

  

تبدیل حداقل 50 درصد از دبیرستان‌ها به هنرستان و مراکز فنی و حرفه‌ای

 

وی تصریح کرد: هنرستان‌ها در طول 2 سال گذشته، 6 درصد رشد داشته‌اند و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در اول مهر شاهد جهش خوبی هستیم.

 

حاجی بابایی اظهار کرد: ما به این سمت حرکت می‌کنیم که حداقل 50 درصد از دبیرستان‌ها به هنرستان و مراکز فنی و حرفه‌ای تبدیل شوند و این گام بزرگی برای اشتغال‌زایی است.

 

عضو ستاد راهبری اجرایی نقشه جامع علمی کشور با اشاره مورد نام‌گذاری این سال از جانب رهبر معظم انقلاب به سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی ادامه داد: در آینده در تمامی مشاغل این کشور بیش از 12 میلیون دانش‌آموز امروز استفاده می شود و ما باید به شکلی دانش‌آموز را تربیت کنیم که در هر زمانی او به علل مختلف نتوانست یا نخواست ادامه تحصیل بدهد، بتواند در جامعه مفید و مؤثر باشد.

پایان پیام/

 

کد خبر 150905

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha