مسابقه دلنوشته با موضوع امام عصر(عج) در همدان برگزار می‌شود

معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری همدان، از برگزاری مسابقه بزرگ دلنوشته، شعر و نقاشی با موضوع امام عصر(عج) در اواخر تیرماه سال جاری در همدان خبر داد.

عباس صوفی، معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری همدان با بیان مطلب فوق به خبرنگار شبستان گفت: دلنوشته با موضوع امام عصر ویژه تمامی گروه‌های سنی، شعر با موضوع "نیاز انسان به امام" در دو گروه سنی زیر 30 سال و بالای 30 و نقاشی با موضوع "امام مهربان من" ویژه سنین زیر 15 سال از جمله موضوعات این مسابقه است.

 

وی افزود: داوطلبان می‌توانند آثار خود را به معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری همدان، مسجد‌المهدی شهرک الوند، فرهنگسرای تاریخ و تمدن، فرهنگسرای راه کربلا و خانه فرهنگ مهر تحویل دهند.

 

وی افزود: یکی از فواید انتظار این است که انسان را نسبت به آینده‌ای درخشان امیدوار نگاه می‌دارد و باعث تحرک و پویایی او در زندگی روزمره می‌شود.

 

وی با بیان اینکه یاران حضرت حقیقتاً از آلودگی‌های مختلف پاک هستند، یادآور شد: آن‌ها با قول و عمل خویش با بدی‌ها مبارزه می‌کنند که امر به معروف و نهی از منکر یکی از ویژگی‌هایی است که قرآن برای مؤمنان واقعی برشمرده است.

 

معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری همدان ضرورت ترویج و نهادینه کردن فرهنگ مهدویت را مورد تأکید قرار داد، و تصریح کرد: باید در جامعه امروز فرهنگ مهدویت تقویت شود چرا که این فرهنگ راهبردی ذخیره فکری و فرهنگی ما محسوب می‌شود.

 

صوفی اضافه کرد: مقاومت در بعد دینداری را مهم‌ترین تکلیف در عصر انتظار دانست و گفت: حفظ دین و تقویت روحیه دینداری در جوانان از نخستین وظایف جوانان در عصر غیبت به‌شمار می‌رود.


وی از برگزاری مسابقه بزرگ دلنوشته، شعر و نقاشی با موضوع امام عصر(عج) در اواخر تیرماه سال جاری در همدان خبر داد، گفت: این مسابقه در دو گروه سنی زیر 30 سال و بالای 30سال برگزار می شود.

 

پایان پیام/


 

کد خبر 151101

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha