110هزار بسته فرهنگی بین خانوارهای استان ایلام توزیع شده است

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، از توزیع بیش از 110 هزار بسته فرهنگی بین خانوارهای استان ایلام در راستای اجرای طرح نسیم رحمت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، حجت الاسلام ذکاوت مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، امروز(6 بهمن) در دیدار جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه استان ایلام با آیت الله مقتدایی مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور، با بیان اینکه طرح نسیم رحمت با پیام آیت الله صافی در استان ایلام برگزار شد، تصریح کرد: بر همین اساس بسته های فرهنگی نیز به تعداد 110 هزار خانوار ایلامی ارسال می شود که در حوزه علمیه قم تهیه شده است.


وی ادامه داد: امروز که چهار ماه از اجرای طرح نسیم رحمت می گذرد، توزیع بسته های فرهنگی در استان به اتمام رسیده است که این برای نخستین بار در سطح کشور انجام می شود که تقریباً کل خانواده ها را پوشش می دهد.


مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، از برگزاری مسابقه کتبی در راستای اجرای این طرح خبر داد و اظهار داشت: تاکنون حدود 100 هزار پاسخ نامه در یافت کردیم که البته تا پایان بهمن برای ارسال پاسخ نامه مسابقه کتبی مهلت باقی است.


حجت الاسلام ذکاوت، برنامه های قرآنی، کارگاه های مهدویت و مهارت های زندگی را از جمله اقدامات صورت گرفته در طرح نسیم رحمت برشمرد.


وی در ادامه با مثبت ارزیابی کردن اقدام اصحاب رسانه استان ایلام، اظهاداشت: تمام روزنامه ها و خبرگزاری های استان ایلام به انعکاس طرح نسیم رحمت پرداختند.


مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، اضافه کرد: بیش از 25 نشریه و شش خبرگزاری در استان ایلام فعالیت می کنند که نشان از فرهنگ بالای این استان است.


پایان پیام/

 

 

 

 

کد خبر 15114

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha