70 ترتیل از 70 قاری برجسته در بیستمین نمایشگاه قرآن

مدیر عامل مؤسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی نمایه از ارایه نرم افزار70 ترتیل از 70 قاری برجسته در بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، محمدرضا اخضریان کاشانی، مدیر عامل مؤسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی نمایه، در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی بیستمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن با اشاره به نرم‌افزار 70 ترتیل از 70 قاری برجسته اظهار کرد: مؤسسه نمایه به دلیل آنکه وابسته به نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور است، این نرم‌افزار را مشروط بر حضور نهاد در نمایشگاه عرضه خواهیم کرد، البته شاید در توافق با دیگر مجموعه‌ها بتوانیم این نرم‌افزار را در اختیار بازدیدکنندگان نمایشگاه قرار دهیم.
وی افزود: مجموعه 70 ترتیل از 70 قاری برجسته را از بانک قرآن‌نما استخراج کرده‌ایم که در قالب یک مجموعه و یا 70 لوح فشرده جداگانه آماده شده است و در اختیار علاقه‌مندان قرآنی قرار می‌گیرد.

مدیرعامل مؤسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی نمایه تصریح کرد: تلاش کرده‌ایم تا هزینه‌‌های این نرم‌افزار کاهش یابد تا عموم بتوانند از آن خریداری کنند البته لوح فشرده‌هایی که به صورت واحد آماده شده با بهایی کمتر از 1000 تومان در اختیار بازدیدکنندگان نمایشگاه قرار می گیرد.

پرتال قرآن‌نما، نرم‌افزار جامع کتاب و ایران نمایه از جمله فعالیت‌هایی است که مؤسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی نمایه در دست انجام دارد و تا پایان نیمه اول سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی رونمایی می شود.
پایان پیام/

 

کد خبر 151407

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha